Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie - Bonus...

Recommended Posts

Zoals gisteren al vermeldt zal de eerstvolgende versie die gereleased wordt er anders uitzien dan jullie wellicht verwachten...

Hier alvast een screen:

2eggzme.jpg

Morgen meer info...

@Tazbrw Dankje, en een goed idee ;)

Bij deze de beloofde informatie:

Bij veel uitgebrachte mods ligt de nadruk op het freeplay-gedeelte. Bij versie 1.0 & 1.1 van de Houtsloot Mod was dit ook het geval. Zoals jullie weten zijn Bart en ik ondertussen bezig met versie 2.0 van de mod. Die versie willen wij echt als DE Houtsloot Modificatie uitbrengen. Dus zonder bugs, waarin alles af is en werkt zoals het hoort te werken. In deze versie zal opnieuw een compleet nieuwe freeplaymap zitten waarvan in het desbetreffende topic ook al diverse foto's staan. Maar...

om jullie alvast in de stemming te brengen komen we met een tussenversie. Hierin zal geen freeplay beschikbaar zijn, maar zullen er een aantal nieuwe missies speelbaar zijn! Deze missies zullen zowel op Duits als Nederlands grondgebied plaatsvinden en je zal dus ook de beschikking hebben over de hulpdiensten uit beide landen. In de versie zullen zowel de bekende voertuigen uit versie 1.0 zitten als nieuwe voertuigen. We hopen natuurlijk dat jullie deze feature die in weinig andere modificaties zit zullen waarderen!

De screen die jullie aan het begin van dit topic zien is een stukje van de map van missie 1 (kettingbotsing op snelweg tijdens mist). Via dit topic houden we jullie op de hoogte van de verschillende missies (incl. screens). Mochten jullie nog leuke/originele ideeën hebben, plaats deze dan in een reactie hieronder.

Als ik het niet dacht! Wat een super idee, ik wens jullie heel veel succes met het maken van de missies en de rest uiteraard ;). Zet hem op en houd ons op de hoogte.

Ik zat er dus niet naast :P Ben benieuwd naar de rest! Zijn deze missies ook gericht op alleen brandweer zoals in de freeplay?

@Hessel Dankje! Gaan we zeker doen ;)

@Grumpy91 Bedankt! :D En bedankt voor je idee, ga ik zeker naar kijken!

@Maurice Het plan is om te zien of de politie een grotere rol kan spelen in deze versie. Wellicht 1 á 2 'politie'-missies ;)

Niet echt een origineel idee, maar opzich niet een slecht idee.

Toch zijn er maar weinig freeplay-mods met eigen missies. Als ik het goed heb is dit de eerste Nederlandse mod, die gebruik gaat maken van missies.

Ja klopt! Een politie achtervolging met een slechte afloop. Maar volgens mij had @112bolsward toch al een paar keer gezegt dat het meer een brandweer en ambulance mod is, en niet echt een politie mod. Er zijn immers ook geen echte politie events in de freeplay. Maar we zullen het zien, ben erg benieuwd

Die mist is awesome, maar zou ik nog wat erger maken, zodat de speler nog minder ziet zoals bij zware mist ook het geval is. Hulpdiensten in RL hebben hier namelijk ook wel last van mag ik aannemen.