Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie - Bonus...

Recommended Posts

dat ziet er erg netjes uit heb ook al dat grote verkeersplein gezien zal er echt fantastich uitzien denk ik

hoeveel misies komen er ?

Edited by robinstap

Een andere missie, naar idee van Grumpy91 :

Ik verwacht dan ook dat ik het LFO kan oproepen  :mrgreen:

Zoiets? :P

2cdhm52.jpg

Haha held!

Als je dan toch bezig bent, als het mogelijk is (geen idee) dat je in het midden van je scherm wat minder dichtere mist hebt en je dus echt moet gaan rondkijken met je camera om dingen te zien.

Dan zit je denk ik zo dicht mogelijk bij realisme als mogelijk is in Em4.

Is het niet een leuk ideetje voor een missie als er een klein vliegtuigje vermist of gecrasht is? Dat je dan heel die map moet afzoeken voordat je je hulpdiensten kan sturen? Of dat het gewoon gecrasht is zonder dat je het hoeft te zoeken?

@Niels het zijn op dit moment echt mistbanken. Sommige delen van de map zie je dus amper wat, terwijl je op andere stukken veel beter zicht hebt.

@Hessel haha dat idee had ik zelf ook al bedacht, en zal dan ook terugkomen in de mod. Maar toch bedankt voor het meedenken! Blijf vooral je ideeën doorgeven ;)

wat mij leuk zou lijken is een grote brand naast een gasflessenbedrijf op een industrieterein en dat je het moet voorkomen dat het naar de gasflessen overslaat  ?? (idee met het vliegtuig vind ik echt top)

Edited by robinstap

Is het geen leuk idee om een grote bos-/heide brand te doen? Past wel goed bij de eerste versie het mod vind ik zelf.

Is het geen leuk idee om een grote bos-/heide brand te doen? Past wel goed bij de eerste versie het mod vind ik zelf.

net zoiets als in de LA mod zit?

Nee, niet zo. Ik bedoel meer op een heide en niet van een schuurbrand die over slaat naar de omliggende bomen.

En iets van een hele grote ketting botsing? of een ander groot ongeluk?

Misschien is het ook een idee om iets te maken met water overlast of i.p.v. een klein vliegtuig wat gecrasht is een groot passagiers vliegtuig?

Iets met een treinongeval een idee?  ;)

Iets qua trein met gevaarlijke stoffen zou wel gaaf zijn..