Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie - Bonus...

Recommended Posts

Klopt, het moderatorteam mag enkel beslissen wat op het forum komt te staan. Maar als Bart en Bolsward er dan iets instoppen wat dus niet mag, hoe wil je mod dan delen? Als,hij geweerd wordt uit de dowloaddatabase en links op het forum verwijderd worden?

Guys ff serieus. Kijk naar emergency 5.

Een auto voor de tram kan ook gewoon!

Dus stop met zeiken ben je het er niet mee eens kan je zelf de Events uitzetten heb je er ook geen last van!

Ik ben het half er mee eens, als het iets is wat zelden gebeurt zoals een brand in een voetbal stadion, en is bijvoorbeeld 2 maanden geleden gebeurd, dan nee. Maar als het al een paar jaar geleden is, ja dan kan het wel. Je kan niet altijd blijven stoppen. En de incidenten die vaker gebeuren, zoals een omgeslagen auto kan wel gewoon vind ik.

Zullen we over de mod praten in plaats van te zaniken over wat wel en niet mag?

Dat lijkt me slim Bart maar om nog even antwoord te geven op robinstap zijn vraag een heide/bosbrand mag wel want dat gebeurd zo vaak hier in Nederland zolang er maar niet een specifiek incident word nagemaakt

Edited by Cobra1990

Klopt, het moderatorteam mag enkel beslissen wat op het forum komt te staan. Maar als Bart en Bolsward er dan iets instoppen wat dus niet mag, hoe wil je mod dan delen? Als,hij geweerd wordt uit de dowloaddatabase en links op het forum verwijderd worden?

Citaatje: 

• Het namaken van echt gebeurde dingen in het reportage gedeelte is verboden, dit is omdat de dit vervelend is voor de betrokkenen als deze is ''nagebouwt''.

Sinds wanneer is een mod een repo? Dat is het niet, precies. Hoe wil je je mod delen? Doe niet alsof em4.nl de grootste modding community is. Er zijn zat manieren. Daarbij is het dus niet verboden op em4.nl en dus is je argument nog eens niet waar ook. Dus in plaats van mensen naar de regels te verwijzen, zou ik je willen vragen om ze zelf eerst eens te lezen. Dankjewel, graag gedaan, en de groeten!

Jep, nu ga ik back on topic :mrgreen:

Wanneer een moderator zegt dat er back on topic moet worden gegaan, is het niet toegestaan om alsnog verder te gaan. Dit geldt voor elk lid en dus ook voor jou Niels. Verdere discussie kan via PB of in een nieuw topic. Afsplitsen kan ook maar daar is nog geen verzoek tot gedaan. Mocht iemand daar behoefte aan hebben, dit bericht even melden. 

Ik moest meteen denken aan zo'n campaign missie. Missie 14 ofzoiets. Jullie weten vast wel wat ik bedoel. XD

Maar het kan alsnog! Komt er ook iets van water in de map? Zo ja, misschien dan iets van vaten gedumpt in het water, of een boot(je) die is gezonken. (Niet berust op echte gebeurtenissen)

wat vinden jullie van een vrachtwagen met een trailer vol met varkens die is gekanteld en de varkens overal rondlopen

Edited by robinstap

wat vinden jullie van een vrachtwagen met een trailer vol met varkens die is gekanteld en de varkens overal rondlopen

robin jij woont vast in de buurt van Nieuwerkerk aan den IJssel.

maar voor in de mod lijkt het me niet echt iets.

Maar jullie komen met ideeën, jullie weten toch dat het gewoon iets kleins gaat worden? En niet de hele wegberg mod?..

robin jij woont vast in de buurt van Nieuwerkerk aan den IJssel.

maar voor in de mod lijkt het me niet echt iets.

nee hoor hoezo ??

woon in de buurt van hoorn / Enkhuizen

oohw omdat het daar eergister op de snelweg ook gebeurd is. 

maar ik kijk uit naar de mod!

word weer tijd voor wat nieuws

Ik vind het wel leuk dat robinstap met allemaal ideeën komt! En Dr0p, natuurlijk wordt het geen hele Wegberg mod, maar er komen wel n paar missies in en robinstap helpt met ideeën.

Hoe meer ideeën hoe beter toch? Kunnen de makers de beste er uitpikken. ;)

Misschien is een instorting iets?

Woningbrand met vermisten

Persoon die vermist is en die je dan moet zoeken