Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Houtsloot Modificatie - Bonus...

Recommended Posts

28 november komt Emergency 5 uit. Nu vroeg ik me af of deze mod ook wordt gemaakt voor Emergency 5, of dat hij meteen ook bruikbaar is voor Emergency 5. weet niet goed hoe ut allemaal werkt. 

28 november komt Emergency 5 uit. Nu vroeg ik me af of deze mod ook wordt gemaakt voor Emergency 5, of dat hij meteen ook bruikbaar is voor Emergency 5. weet niet goed hoe ut allemaal werkt.

Tegen die tijd zal er eerst moeten worden gekeken naar de mogelijkheden qua modden in emergency5. Tevens zijn alle voertuigen in emergency4 van mindere kwaliteit, dan in emergency5.

Wanneer er wat gedaan wordt zul je dat vanzelf hier zien. Als je dus niks nieuws leest hier, kan je er vanuit gaan dat er niks nieuws is...

Volgens mij is dat niet zo heel moeilijk om zelf te bedenken. In het topic van de Houtsloot Mod V2.0 kwam je met soortgelijke reacties en je hebt kunnen zien

wat we toen met dat topic hebben gedaan. Ik begrijp dan ook niet waarom je nu hetzelfde doet in dit topic.

Even een vraagje:

Wat verwachten jullie allemaal af te hebben bij de release, dus eigenlijk waar werken jullie nu aan?

Ben namelijk razend benieuwd naar wat we kunnen verwachten.

Ik verwacht één dezer dagen wel een foto te plaatsen van iets waar ik op dit moment mee bezig ben... :mrgreen:

Spannend! ^_^

Tuurlijk staat mijn mooie Volvo er Wausie hahahah

Edited by Bart

Super man! 

Kleine detail(ja ik ben van details) kentekenplaat op de man ;)

Super man! 

Kleine detail(ja ik ben van details) kentekenplaat op de man ;)

Dan ook bij de DB.

Ik kan melden dat Hessel en ik bezig zijn met de Houtsloot Mod/Community Mod. Binnenkort meer hierover!