Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Hessel

Skin wedstrijd [BRANDWEER]

Wie is volgens jou de winnaar van de skin wedstrijd?  

21 members have voted

1. 1. Wie is volgens jou de winnaar van de skin wedstrijd?

Recommended Posts

ER KAN GESTEMPT WORDEN TOT: 15 NOVEMBER 2014 13:00!

Hallo allemaal,

Het leek me leuk om een skin wedstrijd te houden omdat het al een langere tijd niet meer is gebeurd en het is weer is wat anders.

Voorwaarden:

1. De skin moet je zelf gemaakt hebben!! (Geen Reskin)

2. Het voertuig mag niet Nederlands zijn. Andere landen mag wel. OOK GEEN BIZA!

3. De skin moet binnen twee weken gemaakt worden.

Deadline is 9 november 2014 en dan graag voor 8 uur 's avond's in de topic geplaatst zijn.

Hopelijk is er genoeg animo en veel mooie voertuigen. Als je een foto van je voertuig in als reactie plaatst, dan zet ik heb bovenaan de begin post.

Mvg Hessel

INZENDINGEN

Hessel:

Em42014-11-0519-34-28-88_zps953b1f37.png

Em42014-11-0519-36-28-18_zps7203aef6.png

112hv:EM42014-11-0621-43-01-48_zpsfdb2ccfb.png

EM42014-11-0621-42-36-50_zpsad28388e.png

Firequi:

gallery_179_30_604335.png

gallery_179_30_133545.png

Edited by Hessel

ik doe mee

mogen het ook buitenlandse voertuigen zijn met nederlandse striping?

1.  De skin moet je zelf gemaakt hebben!! (Geen Reskin)

Technisch gezien is zowat elk voertuig wat tegenwoordig hier op het forum komt een reskin  :mrgreen:

Technisch gezien is zowat elk voertuig wat tegenwoordig hier op het forum komt een reskin :mrgreen:

Hij bedoelt denk ik dat je niet een skin uit bijvoorbeeld de Egmond mod mag pakken en vervolgens de regio + roepnummer veranderd. Neem aan dat jij dat zelf ook wel snapt, maar voor degene die dat niet snappen: bij deze :mrgreen:

Hahaha, daarom heb ik ook gekozen voor voertuigen die niet nederland zijn. Maar jou zou het ook kunnen doen met Duitse voertuigen of uit de Verenigde staten. Maar zo te zien zijn er niet heel veel aan meldingen, alleen Danny, dus ik denk dat het hem niet gaat worden deze keer.

Ik sta bekend om het mierenneuken :mrgreen:

Beter dan een mier zul je nooit krijgen

Ja ik doe ook mee, had alleen nergens gelezen dat een aanmelding nodig is, dus was ik van plan gewoon een screen te plaatsen binnenkort :mrgreen: Daar gaat het verrassingseffect :mrgreen:

Mijn skin is al klaar! Zal hem rond de eind datum plaatsen! :)

Dan zal ik maar beginnen!

Mijn voertuig is een voertuig van de F.D.N.Y. of te wel, Fire Department Of New York City. Het is een van de grootste steden ter wereld en heeft daarom een heel uitgebreid brandweer korps.

Ik heb een voertuig gemaakt van de Buildings Unit, dat is onderdeel van het preventie bureau. 

Em42014-11-0519-36-28-18_zps7203aef6.png

Em42014-11-0519-34-28-88_zps953b1f37.png

Skin: Hessel

Model: NNICO 

Hierbij mijn bijdrage had hem graag later geplaatst maar dan kom ik met het tijdstip niet uit.

Het voertuig dat ik inzet voor de wedstrijd is een GTLF van de Heimbrucke feuerwehr. Dit voertuig word ingezet bij elke melding van brand, naast dit voertuig zal het korps ook uitrukken met een HLF. Het voertuig is groot uitgerust, en heeft een blusarm op het dak. Bij meldingen van een industriebrand in de kreiss rukt dit voertuig ook standaard uit. Naast de vele liters water heeft dit voertuig ook een 250 liter schuim aan boord. Het voertuig is opgebouwd door Ziegler, daarom heeft het voertuig ook het design van Zielger.

EM42014-11-0621-43-01-48_zpsfdb2ccfb.png

EM42014-11-0621-42-36-50_zpsad28388e.png

Hierbij mijn inzending, net als Hessel heb ik ook een voertuig van de FDNY nagemaakt, in dit geval Engine 8. Hij komt vers uit mijn moddingstudio gerolt, vandaar ook dit idiote tijdstip van schrijven :mrgreen:

Zoals het sommige misschien zal opvallen is dit de voorganger van de huidige engine, maar omdat ik de oude generatie mooier vind, laat ik die veel liever rondrijden dan de nieuwe, dus vandaar :mrgreen:

Zowel de skin als ook het model zijn door mij gemaakt.

gallery_179_30_604335.png

gallery_179_30_133545.png

Potverdorie, ik zei het toch al:

Jongens, niemand hoeft meer wat te plaatsen want Qui doet mee :P

Qui, brute wagen! Komt die ook online als download?  :D

Er kan helaas niets meer ingestuurd worden, ik zal zo snel mogelijk een poll aanmaken.

Bedankt mannen!

Ik heb eerlijk gezegd nog niet erover nagedacht om het ter download te zetten, maar mijn favoriete tijd van het jaar komt eraan dus zeg nooit nooit :mrgreen: