Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
RedHawk504

[Update] Amsterdam-Amstelland 1.5F MoD

Recommended Posts

Beste Dames en Heren,

 

Hierbij kondig ik aan dat ik vanaf heden de updates voor de Amsterdam-Amstelland MoD mag verzorgen, en onder meer ook mag releasen als een officiële update.

Met deze updates ga ik zo spoedig mogelijk beginnen.

Wat gaat er zoal veranderen in de update?

Ik stoorde me aan wat kinderziektes maar toch ook aan wat grotere bugs. In deze versie ga ik het een en ander aanpassen en vernieuwen.

Denk hierbij aan:

 

-Sirene's (Sommige .wav bestanden liepen niet echt mooi in elkaar over.)

-UV Map fixes (Zoals de 13-156, deze heeft een geel opstapje.)

-Script fixes (Denk hierbij aan het Grote Brand bug waarbij het spel eruit klapt.)
-Nieuwe ingame attributen om het meer een Amsterdamse twist te geven.

-Een klein aantal vernieuwde voertuigen.

 

Wanneer zal de update uitkomen?

Deze vraag kan ik helaas niet beantwoorden, ik hoop voor 2015 nog wel maar niks is zeker dit komt mede omdat ik het erg druk heb met van alles.
Waarom doe je het dan? - Het geeft me een soort rust als ik dit nog kan doen wanneer ik vrij heb.

 

Screenshots
em42014-11-1216-29-26fcs9n.png

 

Bugs

-Opschaling GB --> crash

-Ambulances waar nog patienten in liggen maar geen broeders meer (Bij ziekenhuis/SEH) (FIXED)

-De vele OMS'en (FIXED)

-Verkeer loopt nog steeds vaak vast, vooral in de buurt van politie post 2

-Agenten zetten de arrestant op of naast de snelweg af.

-TS post 1 en HV stoppen soms gewoon op de weg die aan de kazerne ligt.

- ANWB is soms wit ipv skin, zelfde met politie haakarmbak en KLPD (FIXED)

- RWS kan wel uitstappen, niet meer instappen en volledige verlichting doet het niet (knipperlichten en amber)

- Soms spontane crash van de mod, uit het niets.

- als je MMT terugstuurt blijft blauw+tweetoon aan, dit is bij meerdere voertuigen

- Op post 2 kan je de Ademlucht wagen niet terug laten gaan naar de standplaats

Edited by RedHawk504

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet om te zeiken ofzo, maar je zou toch ook de Egmond mod gaan updaten? :mrgreen: Lijkt me niet wijs om twee keer hoop te scheppen voor een update, die er niet komt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egmond is in het honderd gelopen omdat er meerdere problemen ontstonden met de scripts en deze niet met elkaar konden samenwerken.

Verder was er niet veel speling meer voor meer voertuigen omdat het scripten dan teveel werdt. Heb daarom ook met Maarten gesproken en kwamen samen tot de conclusie dat we het gewoon laten voor wat het is, en met iets nieuws verder zouden gaan. Tot op heden nog niets gedaan eigenlijk, en waarschijnlijk zal dat ook wel niet ervan komen omdat Emergency 5 uit gaat komen over 18 dagen.

 

Daarom heb ik ervoor gekozen om met de Amsterdam-Amstelland MoD verder te gaan omdat ik heb gekeken en deze veel simpeler in elkaar zit en dat deze versie stabiel is zonder teveel toevoegingen.

Nu ga ik toch even met de deur in huis vallen, hiermee citeer ik een stukje uit je post ''Lijkt me niet wijs om twee keer hoop te scheppen voor een update, die er niet komt.. ''

Waarom zou ik erover moeten opscheppen? Heb al meer gedaan/gereleased dan dat jullie ooit voor mogelijk hadden kunnen houden, dit soort teksten vindt ik eigenlijk dan ook erg jammer omdat iemand zijn best doet om voor de rest iets uit te geven waar jullie meer plezier aan beleven dan ik want ik speel namelijk zelden em4 zelf.

Edited by RedHawk504

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou de zin toch opnieuw lezen, ik had het over hoop scheppen voor andere leden. Ik twijfel niet aan jouw moddingskunsten, dus zou ik ook nooit zeggen dat je er over opschept ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik adviseer je beter te lezen, Maurice spreekt over hoop scheppen, hij heeft het woord opscheppen nooit genoemd. Je volgende uitspraak vind ik persoonlijk helemaal bizar, volgens mij heeft nooit iemand je incapabel genoemd en ergens vind je redenatie nogal uit de hoogte, lijkt wel alsof je jezelf beter dan de rest voelt omdat je wat uitgebracht hebt, als dat zo is zoek dan alsjeblieft een nieuwe hobby. Daarnaast is vind in de ik-vorm met een d en niet met dt. 

 

Voor de rest wens ik je veel succes met je volgende update project.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry mijn fout Maurice, las het inderdaad verkeerd. Lange dag achter de rug gehad dus las het te snel denk ik.

Vergeet mijn reactie erop dan maar, ik neem mijn woorden terug  :blush:

 

@Firequi
Ik heb geen dyslexie maar af en toe gaat het zo vanzelf haha zou eigenlijk niet mogen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah oke, ja kan gebeuren he :mrgreen:

 

Uitstekend dan is dit ook weer bijgelegd.

 

Een vraagje wat betreft de update, versta je onder "ingame attributen" bijvoorbeeld Amsterdammertjes of wat moet men hier achter zoeken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je dit wilt/gaat doen RedHawk504! Zou mooi zijn als inderdaad die kleine bugs eruit zijn enzo? Moet jij nog een lijstje met bugs e.d.? Of staat die toevallig al op dit forum?  :P Succes ermee in ieder geval!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, ik hoop echt hij uitkomt! Succes!! Als je dan toch bezig bent :P , wil je dan ook kijken naar dat ziekenhuis gedoe. Ik bedoel dan dat je soms de patient nog in de ambu hebt zitten en dat de mensen weg zijn. Daardoor blijft de melding altijd actief en kan je de ambu niet verplaatsen, en die gaat in de weg staan...  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry mijn fout Maurice, las het inderdaad verkeerd. Lange dag achter de rug gehad dus las het te snel denk ik.

Vergeet mijn reactie erop dan maar, ik neem mijn woorden terug :blush:

 

Kan gebeuren :P Succes met de update!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je dit wilt/gaat doen RedHawk504! Zou mooi zijn als inderdaad die kleine bugs eruit zijn enzo? Moet jij nog een lijstje met bugs e.d.? Of staat die toevallig al op dit forum?  :P Succes ermee in ieder geval!!

Een lijstje met inderdaad een overzicht van een x aantal bugs zou fijn zijn. Het andere topic zijn ze al gemeld maar kon er niet echt wijs meer uit van wat nou irritaties waren en werkelijke bugs.

Het lijstje mag je hieronder posten, dan ga ik dat toevoegen aan de hoofdpost en zodra er dan bugs opgelost zijn zal ik er een vinkje bijzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bug lijstje:

 

-Opschaling GB --> crash

-Ambulances waar nog patienten in liggen maar geen broeders meer (Bij ziekenhuis/SEH)

-De vele OMS'en

Van ander lijstje:

-Verkeer loopt nog steeds vaak vast, vooral in de buurt van politie post 2

-Ik heb ook nog soms dat de agenten de arrestant op of naast de snelweg afzetten

-TS post 1 en HV stoppen soms gewoon op de weg die aan de kazerne ligt.

 

Ik had ooit een keer dat er een gijzeling in een gebouw was waar je alleen met de AL binnen komt en agenten kunnen niet in de AL dus dat is ook best lastig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanvulling:

 

- ANWB is soms wit ipv skin, zelfde met politie haakarmbak en nog een voertuig (weet ff niet welke)

- RWS kan wel uitstappen, niet meer instappen en volledige verlichting doet het niet (knipperlichten en amber)

- Soms spontane crash van de mod, uit het niets.

- als je MMT terugstuurt blijft blauw+tweetoon aan, dit is bij meerdere voertuigen

- Op post 2 kan je de Ademlucht wagen niet terug laten gaan naar standplaats

- Brand in containerpark valt niet te blussen, breidt zich snel uit en is erna niet uit te krijgen.

 

Dit is het zo vlug wat me invalt als aanvulling op Thijsie. Is paar dagen terug dat ik de mod heb gespeeld voor het laatst, vandaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanvulling:

 

- ANWB is soms wit ipv skin, zelfde met politie haakarmbak en nog een voertuig (weet ff niet welke)  KLPD 

- RWS kan wel uitstappen, niet meer instappen en volledige verlichting doet het niet (knipperlichten en amber)

- Soms spontane crash van de mod, uit het niets.

- als je MMT terugstuurt blijft blauw+tweetoon aan, dit is bij meerdere voertuigen

- Op post 2 kan je de Ademlucht wagen niet terug laten gaan naar standplaats

- Brand in containerpark valt niet te blussen, breidt zich snel uit en is erna niet uit te krijgen.  Ja, vooral ook deze!! 

 

Dit is het zo vlug wat me invalt als aanvulling op Thijsie. Is paar dagen terug dat ik de mod heb gespeeld voor het laatst, vandaar.

Edited by Thijsie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik graag zou veranderd zien:

 

Meer brandweerploegen op de map,

Rapid Deployment-script,

en wat minder OMS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brand in containerpark is te blussen. Je bent er alleen poos mee bezig. Maar vind ik zeker niet erg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een rapid responder erin?

Of de MICU :D

Of één van de nieuwe modellen?

 

Zo'n vette commandowagen die dan ook echt kan uitschuiven (de zijkanten dan. Jullie weten vast wel wat ik bedoel)

Deze bedoel ik: 13.jpg

Foto van carrosserieakkermans.nl

654_Mercedes%20Benz%202529L%206x2%20Axor

Edited by Thijsie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De brand is goed te blussen hoor!

 

Gewoon je 2e TS paar keer laten pendelen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mark, wat voor toegevoegde waarde heeft een MICU? ...

 

Tja, wat voor toegevoegde waarde hebben 10 verschillende tankautospuiten of noodhulpvoertuigen? Niks. Sommige vinden afwisseling leuk Bart ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De brand is goed te blussen hoor!

 

Gewoon je 2e TS paar keer laten pendelen ;)

Goeie tip, mij is is in elk geval nog niet gelukt om die brand te blussen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie tip, mij is is in elk geval nog niet gelukt om die brand te blussen :)

Ik loop die brand met 3 TS'en, 2 AL's en een SB te blussen op strategische punten maar het lukt nog niet.

En over die 10 TS'en, dan heb je tenminste eenheden. Dan kan je die allemaal bij het containerpark gebruiken ;) (2 pelotons, pfoe)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brand in containerpark is te blussen. Je bent er alleen poos mee bezig. Maar vind ik zeker niet erg.

 

 

Ik ben er zo lang mee bezig geweest dat ik hem afgesloten heb maar (ruim 40 minuten) en nog had ik het alles behalve uit of minder helaas.

 

 

Ik loop die brand met 3 TS'en, 2 AL's en een SB te blussen op strategische punten maar het lukt nog niet.

En over die 10 TS'en, dan heb je tenminste eenheden. Dan kan je die allemaal bij het containerpark gebruiken  ;) (2 pelotons, pfoe)

 

 

 

Precies, dat heb ik ook. 3TS'en, 2 AL en SB en nog niet te blussen.....

Edited by Grumpy91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×