Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
RedHawk504

[Update] Amsterdam-Amstelland 1.5F MoD

Recommended Posts

@benjamin112

Hele tijd vragen naar hoe het staat met een mod is in mijn ogen ook respectloos tegenover de maker. Is er een update, dan zeggen ze het wel, en als ze het niet zeggen dan hebben ze daar een reden voor. Het is werkelijk de meest nutteloze vraag die je kan stellen. Volgens mij is er ook maar in 0,01% van de gevallen een antwoord op gekomen. Overigens als je dat een grote bek vindt dan vraag ik me af wie wie nou een kleuter van 3 moet gaan vinden. Degene die schijtziek wordt van al die vragen die al miljarden keer gesteld zijn en logisch is dat er geen antwoord op komt. Of degene die gaat zeuren over een verkleinwoordje.

Hoi,

Ik volg dit onderwerp al een tijdje en vind hem echt heel vet.

Toch heb ik an 2 weken googlen toch wel even een vraagje.

heeft iemand een download link van de Egmond mod en de Amsterdam Amstelland mod.

verder Keep Up The Good Work en hoop dat we snel een update krijgen ;)

Niet om te zeiken ofzo, maar je zou toch ook de Egmond mod gaan updaten? :mrgreen: Lijkt me niet wijs om twee keer hoop te scheppen voor een update, die er niet komt..

Ik begin nou toch ook te twijfelen, 2 jaar later en nog geen update over de gang van zaken...

Edited by shaady

kun je de Rijkswaterstaat Bug (het zwaailicht gaat niet uit) verhelpen?

trouwens, RWS mag sins kort met blauw zwaailicht en sirene rijden (OGS) kan dat er ook in?

21 minuten geleden, CedricGiesen zei:

Jammer dat hier helemaal niets meer aan gedaan is ,
Een van de mooiste Mods die er is.

Lees de forum regels eerst nog eens even door. Aangezien je nu aan het bumpen bent.