Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
RedHawk504

[Update] Amsterdam-Amstelland 1.5F MoD

Recommended Posts

Wauw! Ziet er goed uit! Fijn dat er ME in komt, die miste je nu soms inderdaad.

Kijk even: De ME heeft op de oude busjes tegenwoordig rechtsvoor en linksachter een blauwe pit en linksvoor en rechtsachter een oranje pit erop zitten en de striping op de zijkant is naar voren gericht (zoals de richting op de opvallende auto's).

Ik weet niet of je het mag/kan/wilt aanpassen ;)  :P  

Hoeft niet. Heb nog een aantal wagens gezien die de strepen naar links hebben en anderen hebben het weer naar rechts. Sommige hebben helemaal geen strepen. 

Wat betreft de pitjes, de 'oude' viaro die hebben nog die mooie draailampen. De wat 'nieuwere' hebben die pitjes. Alleen dan zijn het 2 blauw en 2 amber(wettelijke eisen).

Laten we het erop houden dat de ME een combinatie is van oude Vario's met nieuwere striping en verlichting en oudere striping en verlichting en Sprinters met oude en/of nieuwe verlichting en striping xD Ofwel: een beetje van alles! Je zit altijd goed haha!

Heb je trouwes de "nieuwste" lichting oude Vario's die hebben 2 blauw en 2 dualcolor (blauw-oranje) pitjes, ipv 2 blauw en 2 oranje. Het is maar net hoe je het wilt haha!

Edited by Grumpy91

Waar ik ook last van heb is als je bij de agenten het wapen trekt en daarna weer weg doet dat je hem dan niet opnieuw kan trekken. (Ik weet niet of deze al was genoemd, dacht van niet)

Wat ik het meest vervelend vond, is dat het verkeer op meerdere punten vast loopt (post 2, links onder, links midden bij tractor en daarboven bij kruispunt links, kruispunt bij voetbal club, kruispunt bij boven post 3 bij het gebouw (bank) waar wel eens een OMS is). Voornamelijk bij de openingen van de map met kort daarop een kruispunt, maar ook op plaatsen waar veel voetgangers zijn (zelfde kruispunt bij bank, en bij post 1 waar de snelweg eindigt). Ik weet dat Egmond mod 2.0 dit ook had en in 2.1 was dit geheel verholpen.

Het einde van 2014 is bijna bereikt, en als ik het me goed kan herinneren zou er geprobeerd worden m de update te releasen voor het begin van 2015. Gaat dat lukken, of wordt er überhaupt nog wel aan gewerkt?

wohhh  :o  dat was/is echt een fantastische map erg jammer dat zoiets verloren gaat

maar als hij dat bestand van de map nog heeft. (domme vraag mischien) kan er dan niet iemand anders daar dan aan verder ??

==================================================

Tuurlijk, mits goedkeuring

Helaas heb ik nog geen contact kunnen verkrijgen met Joop betreffende de map.

Hopende iemand hier op het forum die hem wel rechtstreeks kan bereiken, en vragen of hij contact met mij zou willen opnemen.

beetje stil hier...  erg jammer als deze mod verloren zou gaan!

Misschien zijn de makers wel erg druk bezig! Je hoeft niet zo op te dringen, wacht rustig af..

Hallo,

Hierbij een korte update wat betreft de mod met goed en slecht nieuws.

Het slechte nieuws is dat nadat ik mijn windows heb geuprade naar 8.1 mijn modding bestanden weg zijn. Heb aangevinkt dat alles opgeslagen moest worden in een windows.old mapje maar dat is dus niet het geval. Het windows.old mapje staat er wel en de gegevens zeggen dat de bestanden nog steeds op mijn hardeschijf staan maar dat ik ze niet kan zien, heb intussen al contact opgenomen met microsoft over dit probleem tot op vandaag nog geen echte hulp gekregen.

Het goede nieuws: Ik heb de map van @Joop gekregen waarvoor ik hartstikke dankbaar ben en ga ik hier dan ook zeker mee verder. Voor zover kan ik me nog wel herinneren hoever ik was gekomen met de oude versie en probeer dit weer te herstellen door middel van de screens hier in het topic. 

De nieuwe map zal ook typische Amsterdamse huizen en objecten bevatten. Hebben jullie nog leuke suggesties wat een Amsterdams gevoel creeërt? Laat het dan even weten in het topic!

Aan de ene kant shit dat je je bestanden kwijt bent, maar gelukkig kun je wel verder aan de map! Ik had nog wel een suggestie; Er hoeft mijn part niet persé de Red District in, maar misschien een paar kronkelige, oude straatjes met van die disco`s, bars enz. Mijn herinnering aan Amsterdam na een excursie voor school is namelijk oude straatjes met een wietlucht...

Aan de ene kant shit dat je je bestanden kwijt bent, maar gelukkig kun je wel verder aan de map! Ik had nog wel een suggestie; Er hoeft mijn part niet persé de Red District in, maar misschien een paar kronkelige, oude straatjes met van die disco`s, bars enz. Mijn herinnering aan Amsterdam na een excursie voor school is namelijk oude straatjes met een wietlucht...

Heerlijke geur niet?

Vooral de grachten en de arena ahaha

Daar had ik nog niet aan gedacht! Goed idee man! Ga ik doen :)

De wallen komen er ook in ''Red Light District''.

Misschien bij het CS een kleine post van de landelijke eenheid (SpoPo). En ik weet niet of er een van de pleinen in komt, maar misschien kan daar een MOK (Mobiel Onderkomen) op komen. Ik weet niet hoe uitgebreid je het gaat maken maar ik wens je in ieder geval heel veel succes!