Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
RedHawk504

[Update] Amsterdam-Amstelland 1.5F MoD

Recommended Posts

Ik vind het een erg mooie motor! Bijzonder wel dat je zegt van de Landelijke eenheid. Van alle Units/Regio's/eenheden is de Landelijke eenheid de enige die geen flitsers op die manier heeft weggewerkt. De LE heeft 3 flitsers. 1 brede midden onderin en 2 in de spiegels.

De andere Regio's welke deze motor gebruiken hebben wel allemaal deze setup. ;)

Dan heeft google me weer verkeerde info gegeven... Ieder geval de motor is ook niet echt 100% gebasseerd op een setup want net zoals de flitsers achterop, normaliter zijn dat reflecterende blauwe en rode plakkers.

Wat klopt daar dan niet aan? Ik kan de fout niet ontdekken....

De ronde blauwe borden met de pijl er in geven een verplichte rijrichting aan (RVV bord D4). Om aan te geven dat het gaat om eenrichtingsverkeer worden de vierkante blauwe borden gebruikt met de witte pijl er in (RVV bord C3). Klein verschil, maar wel degelijk een verschil.  

Netjes!
Tips:

http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xap1/t51.2885-15/923601_608222072599080_569064532_n.jpg

http://www.politievoertuigen.nl/Foto/06005.JPG

https://c1.staticflickr.com/9/8436/7906618982_acb53f7f65_z.jpg

http://www3.picturepush.com/photo/a/13698756/1024/Ursularun-2013/DSC-8359-BorderMaker.jpg

Flitsers achter zitten er niet 'koffers'

Maak de richting aanwijzer wit. + skin hem met de BZK strijping :D

Stop bordje weg

sirene toeters onder de richting aanwijzer weg. Zitten namelijk beneden! bij die stang

Geen strijping op het spatbord voor.

Politie logo veel kleiner!

Niet als een aanval zien. Only tips and tricks :D

@Luke. Je hebt nu 2 versies. Je hebt de 'oude' versie met 2 flitsers spiegel en de pit achter op. En de nieuwe versie met 2 flitsers spiegel, 1 brede flitser boven het wiel en die pit.

Ziet er top uit!

@Luke. Je hebt nu 2 versies. Je hebt de 'oude' versie met 2 flitsers spiegel en de pit achter op. En de nieuwe versie met 2 flitsers spiegel, 1 brede flitser boven het wiel en die pit.

Ziet er top uit!

Nee hoor, die oude versie die jij omschrijft is de opbouw die Rotterdam en Den Haag gebruikt en de nieuwe is die van de Landelijke Eenheid.

Hessel, on 31 Jan 2015 - 8:44 PM, said:

Heel mooi! 

Eén ding, wil je de reflection uitzetten?

===============================

Volgens mij staat die uit? De zwarte auto ziet er namelijk niet glimmend uit.

Knap werk RedHawk! Alleen je blauwe strepen zijn naar mijn mening te paars. ;)

Edited by Erik

Erik, dat kan je per voertuig aanpassen. Als je een voertuig nieuw toevoegt staat het automatisch al aan ;)

Even googlelen, dan heb je hem zo ;) maar je moet niet bij ieder topic gaan vragen naar een download. Met google kom je een heel eind.

ik vind het nu al een mooie mod echt mooi bedacht de dingen die missen kommen er bij echt wat ik van de mod heb gezien is tof

Ik hoop dat we binnenkort weer eens een screenshotje langs zien komen! Good job so far!

Mensen, wacht gewoon even rustig af

Sorry, maar waar slaat dit op? T enige wat we zeggen is dat t er mooi uitziet, en dat we hopen dat er weer eens een screenshotje langs komt...

Je moet gewoon maar afwachten.. Wees geduldig.

Wanneer er weer eens een update wordt gegeven danwel een screenshot geplaatst is aan de maker en ga er dan niet om vragen. Hij kan inmiddels zelf wel beslissen wanneer hij dat doet.