Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
RedHawk504

[Update] Amsterdam-Amstelland 1.5F MoD

Recommended Posts

2 woorden 9 letters, maar nog steeds het wachten waardig ;)... haha

Ja, ik kan echt niet wachten tot dat Amsterdam-Amstelland uit komt wacht al zo lang. Maar dat is het inderdaad allemaal waard. ;)

Edited by supermegagamer

ik verwacht na al die screens ook op een geweldig resultaat

Dat spreekt denk ik wel voor zich, deze mensen weten wat ze doen en zorgen er zo voor dat er een onvergetelijke mod uitkomt.

Ja, ik kan echt niet wachten tot dat Amsterdam-Amstelland uit komt wacht al zo lang. Maar dat is het inderdaad allemaal waard. ;)

De Amsterdam-Amstelland mod is al uit maar alleen deze update nog niet ;)

Ik denk persoonlijk dat deze update ook nooit meer uit gaat komen, so don't get your hopes to high ;)

Ik denk persoonlijk dat deze update ook nooit meer uit gaat komen, so don't get your hopes to high ;)

En waarom denk jij dat? Omdat het normaal is om niet te vragen naar de release datum en naar updates van de ontwerper, ga ik er gewoon vanuit dat als er niks gezegd wordt dat er dan op zijn manier aangewerkt wordt. Ik moet wel toegeven dat ik me ook afvraag of er nog aangewerkt wordt, maar de maker zal het waarschijnlijk wel druk hebben, de zomervakantie komt er bijna aan (voor mij eind deze week al :P , examens) en dan zal er zeer waarschijnlijk wel meer geplaatst worden.

En waarom denk jij dat? Omdat het normaal is om niet te vragen naar de release datum en naar updates van de ontwerper, ga ik er gewoon vanuit dat als er niks gezegd wordt dat er dan op zijn manier aangewerkt wordt. Ik moet wel toegeven dat ik me ook afvraag of er nog aangewerkt wordt, maar de maker zal het waarschijnlijk wel druk hebben, de zomervakantie komt er bijna aan (voor mij eind deze week al :P , examens) en dan zal er zeer waarschijnlijk wel meer geplaatst worden.

Denk realistisch na asjeblieft.. Succes nog met je examens !

we zullen zien wat er komt, en misschien is hij ook wel druk met examens ofzo

Edited by robinstap

Ik dacht, ik zal maar weer eens iets van mezelf laten horen.

Heb de laatste tijd niet echt veel aandacht meer besteed aan de mod omdat ik toch nog steeds eigenlijk geen zin heb gehad om er verder aan te werken kwa scripts wat ik voor de crash van mijn computer nog wel had en nu niet meer. Aan de map heb ik nog wel het een en ander gedaan, puur omdat het leuk blijft om dat te doen ;) Wat betreft die updates zal ik binnenkort wel een screenshot plaatsen.

Geduld is inderdaad een schone zaak, want binnenkort kunnen we smullen van een vergeten modificatie die ik zal releasen ;)

ME scripts moeten weer opnieuw aangepast worden zodat ze weer fatsoenlijk functioneren.

ongeveer 10 scripts van extra voertuigen om te alarmeren.

Map texture moet verder nog een hoek worden ingericht, hierbij zit ik zelf te denken aan een supermarkt keten/winkelcentrum met parkeerplaats.

En dan nog de Paths, Entries en al die editor zaken om de map goed te laten functioneren.

Ik vind het ook goed om te horen dat je al aardig opschiet. ben benieuwd naar de foto's

Edited by robinstap

Dat zou denk ik wel mogelijk moeten zijn, maar dat wordt pas allemaal bekend als het spel een beetje speelbaar is ingame.

Mocht het nou zo zijn dat gebruikers met Intel computers de mod niet kunnen spelen, dan kan men wel rekenen op een low-quality version met gereduceerde aantal straat objecten en gebouwen en dergelijke.

Ik doe het op het moment rustig aan met de mod omdat ik ook bezig ben met mijn C rijbewijs. Vandaar de langzame voortgang.