Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
RedHawk504

[Update] Amsterdam-Amstelland 1.5F MoD

Recommended Posts

Ben echt benieuwd! Na jaren de em4 smaak weer 'licht' te pakken, en dus ook blij, dat de mods uit die tijd nog niet dood zijn. :D

Wat ik wel zag en afvroeg, is dat ik motoren zag, worden die ook echt inzetbaar?

Ben echt benieuwd! Na jaren de em4 smaak weer 'licht' te pakken, en dus ook blij, dat de mods uit die tijd nog niet dood zijn. :D

Wat ik wel zag en afvroeg, is dat ik motoren zag, worden die ook echt inzetbaar?

Haha, je hebt echt al een tijdje niet gespeeld denk ik!  :)

Motoren zijn al een tijdje inzetbaar in verschillende mods waaronder bijvoorbeeld de LA Mod, de Egmond Modification en de London Mod.

Die 3 mods heb ik tzt. nog veelvuldig gespeeld. Echter zitten ze (als ik het goed gezien heb) niet in de A.A mod V1.0, vandaar vroeg ik me af, of ze na de update ook in de A.A mod zullen zitten. ;)

Edited by Sebastiaan

Kap nou is met steeds het vragen naar een update, als het zo ver is zie je het vanzelf!

Mijn god... '' het zal wel '' En ik sluit me geheel bij Sebastiaan aan..

Kunnen we ophouden met dit gemieren****? En updates zie je vanzelf verschijnen, en al helemaal wanneer de mod uit is. Zo, nu graag weer on topic  :)

Wordt er nog gewerkt aan deze mod? Zoja, dan hou ik verder mijn mond en laat de makers rustig hun werk doen! :)

Zie het bericht voor jou van mij: 

Kunnen we ophouden met dit gemieren****? En updates zie je vanzelf verschijnen, en al helemaal wanneer de mod uit is. Zo, nu graag weer on topic  :)

Edited by Grumpy91

Kap nou is met steeds het vragen naar een update, als het zo ver is zie je het vanzelf!

geld ook voor jou martijn

Ik neem dus aan dat er nog aan gewerkt word ?

Neem maar aan van niks. Als je geen verwachtingen hebt kan het ook niet tegenvallen. Komt er geen update, dan niet. Komt er wel een, feest. Nu mondje dicht.

Neem maar aan van niks. Als je geen verwachtingen hebt kan het ook niet tegenvallen. Komt er geen update, dan niet. Komt er wel een, feest. Nu mondje dicht.

Het valt me op dat sommige mensen best een grote bek hebben, nu ik dit zie. Je mag best een niveautje lager gaan... Gedraag je als een volwassenen en niet als een kleuter van 3.

Het valt me op dat sommige mensen best een grote bek hebben, nu ik dit zie. Je mag best een niveautje lager gaan... Gedraag je als een volwassenen en niet als een kleuter van 3.

Beetje jammer dat Niels al járen op dit forum zit, en jij een blauwe maandag.

Beetje jammer dat Niels al járen op dit forum zit, en jij een blauwe maandag.

Járen of niet, een grote bek is een grote bek en hoeft Niels niet zo dominant te doen met: "Nu mondje dicht" Komt soms zeer vervelend over bij anderen, alsof ze onderdanig zijn tegenover Niels o.i.d. Klinkt misschien een beetje muggenzifterig, maar het kan bij sommige mensen als zeer respectloos overkomen.  ;)

Hele tijd vragen naar hoe het staat met een mod is in mijn ogen ook respectloos tegenover de maker. Is er een update, dan zeggen ze het wel, en als ze het niet zeggen dan hebben ze daar een reden voor. Het is werkelijk de meest nutteloze vraag die je kan stellen. Volgens mij is er ook maar in 0,01% van de gevallen een antwoord op gekomen. Overigens als je dat een grote bek vindt dan vraag ik me af wie wie nou een kleuter van 3 moet gaan vinden. Degene die schijtziek wordt van al die vragen die al miljarden keer gesteld zijn en logisch is dat er geen antwoord op komt. Of degene die gaat zeuren over een verkleinwoordje.

vond het jammer waarom er een tijdje geleden een slotje op zat mooie mod zit er aan te komen zo te zien als ik de reacties lees word ik er ook niet vrolijker van zou dit graag anders zien ook in ogen van de makers die hier hard aan werken