Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Tom

Rotterdamse haven mod [mensen gezocht!]

Recommended Posts

Heb je al wat voertuigen af? Of zelf al wat gedaan?

Als je al wat laat zien van je werk, heb je meer kans dat mensen zich aanmelden.

Sorry dat ik het zeg, maar dit komt weer eens enorm kansloos over. 'Ik kan alleen skinnen en zoek daarom dringend mensen', serieus... Doe er dan wat aan, leer zelf iets. Het maken van een mod is niet simpelweg een beetje roepen om hulp, heb motivatie en leer zelf, dan willen mensen misschien ondersteunen.

Verder, eens met wat @Hessel zegt, laat zelf eens wat zien, je kan alleen skinnen, laat maar zien dat wat je al voor deze mod hebt gedaan...

Kan iemand dan een goede TUT maken over map maken

Als je iemand zoekt die je kan helpen gaat het een stuk makkelijker. Ga eerst eens kijken of je de basis beheerst, wat volgens mij het skinnen is. Je zegt in je topic dat je kunt skinnen, maar dan moeten we dat ook eerst kunnen zien. Iemand vragen om een TUT te maken over het maken van een map lijkt me ook niet heel zinvol. Probeer iemand te benaderen die je kan helpen met de basis. Persoonlijke hulp werkt vaak veel beter dan een TUT, benader mensen op een positieve manier en laat zien dat je er zelf tijd in wil steken.

@Hessel, je kunt soms beter meteen negatief zijn dan net doen alsof je het wat vind (niet dat jij dat deed overigens hoor), is dan maar een beetje hard maarja ;)

Als je iemand zoekt die je kan helpen gaat het een stuk makkelijker. Ga eerst eens kijken of je de basis beheerst, wat volgens mij het skinnen is. Je zegt in je topic dat je kunt skinnen, maar dan moeten we dat ook eerst kunnen zien. Iemand vragen om een TUT te maken over het maken van een map lijkt me ook niet heel zinvol. Probeer iemand te benaderen die je kan helpen met de basis. Persoonlijke hulp werkt vaak veel beter dan een TUT, benader mensen op een positieve manier en laat zien dat je er zelf tijd in wil steken.

Ben ik het niet mee eens! Waarom niet? Als je iemand hebt die het goed kan uitleggen is dat mooi. Maar die is er niet altijd. Een goede tut vind ik persoonlijk makkelijker, als daar alles goed, duidelijk en met foto's is uitgelegd kan je dat altijd nog terug pakken.

Ik ben zelf van, zoek het eerst zelf uit. Lekker rommelen ermee en dan pas hulp zoeken ;-)

Ik heb wel een zelfgemaakte tut voor een maptexture voor je liggen?