Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum

Recommended Posts

hier bij mijn reactie dan ook, ik ben ook zeker voor in. Jammer dat mijn financiale status het niet toestaat de game te kopen. Speel het vanaf spel 1 en moet zeggen wow vermaak me nog iederen dag... alleen vond zelf emergency 2013 en 2014 beetje een gehaaste afgemaakte game en zeker niet dat het ze naam eer aan deed. 

ondertussen emergency 1 op de ipad nu aan het spelen jeugd herinderingen is al even terug maar wat blijft hij leuk :P

In samenwerking met Koch Media Benelux mogen we een exemplaar van Emergency 5 weggeven. Om alle actieve leden van het forum een gelijke kans te geven kun je heel simpel meedingen met de prijs!

Plaats een reactie op dit bericht! Uit de reactie's wordt een winnend lid geselecteerd. Je mag maar 1x reageren!

Hoe wordt de winnaar bepaald?

Aan de hand van een willekeurig nummer generator zullen we kiezen welke reactie wint.

Wat als ik meerdere keren reageer?

Als het blijkt dat de winnaar meer dan 1 bericht heeft achtergelaten dan zal de trekking opnieuw plaatsvinden.

Tot wanneer kan ik meedoen?

Je kunt tot vrijdag 28 november 8:00 een reactie achterlaten, daarna zal de loting plaatsvinden

Leuk ! Ben erg benieuwd naar de Emergency 5. Succses allemaal!