Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Grumpy91

[Gevraagd] Herpa model EM5

Recommended Posts

Beste iedereen,

Ikzelf zal geen EM5 kopen omdat mijn laptop deze niet aan kan, systeemeisen zijn te hoog. Nu wil ik graag het Herpa model wat bij de Deluxe versie zit. Is er iemand die de Deluxe versie heeft gekocht maar niks met het Herpa model zal doen? Laat het mij even weten, we komen er wel uit samen!

Alvast hartelijk dank,

Grumpy91

PS: Ik hoop dat het topic hier goed staat, zo niet, verplaats het maar naar de goede plek  :)

Gezien je geen reactie gehad hebt zal waarschijnlijk niemand hem hebben. Volgens mij verkopen de winkels de Deluxe versie niet, dus moet je die via internet bestellen of in Duitsland gaan halen voor het miniatuurmodelletje.

Het model zoals deze geleverd wordt bij EM5 is niet los te koop. En EM5 deluxe kopen voor 60 euro vind ik zonde van het geld want het hele spel kan ik niet spelen op mijn laptop.

Zou iemand die de Deluxe versie heeft inclusief model voor mij op het doosje kunnen kijken welk serienummer het model heeft? Het is een Mercedes Benz Atego Ziegler Z-Cab met de striping van Ziegler erop en op boven de rolluiken staat "EMERGENCY". Hij is gelijkend aan dit model op de tekst boven de rolluiken na:

090834.jpg

Bron: http://www.3000toys.com/Herpa-Mercedes-Atego-Ziegler-Z-Cab-Pumper-Truck-All/sku/HERPA090834