Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Sp-wrd

Kopen of wachten?

Recommended Posts

Ik ben van plan om emergency 5 te kopen. Maar hoor/lees dat er veel problemen zijn met het spel. En dat de meeste mensen zeggen dat het spel op dit moment slecht bespeelbaar is.

Ik zal graag willen weten van die gene die het spel hebben. Als het op dit moment mijn geld waard is. Of als ik zou moeten wachten tot dat de problemen zijn opgelost.

Ik heb hem niet, maar ik zou wachten. 1. Totdat de game goed zegmaar is, (merder patches ofzo), en ten tweede dan is de prijs oook wat lager :)

40 euro bij bol.com vind ik niet duur voor een spel, deluxe is duurder en in mijn ogen onzin aangezien het toch om mods draait dus die extra map...tja wat heb je eraan?

Je moet vooral naar je pc kijken of die het aankan ;)

Edited by hammie

Beste,

Ik heb de game, erg leuk en zeker heel mooi!

Het vraagt enkel wel veel van je PC. Waar ik bij em4 alles op ''high'' heb staan staat hier alles op ''low''

Pas hier dus mee op!

Verder is de game zonder mods leuk maar het word na een paar dagen spelen al gauw saai.

Groeten,

xFlashbird.

(Emergency 5, Deluxe Version)

Hier de specificatie's:

Systeemeisen:

Minimum:
Processor: Intel Quad-Core 2.4GHz or AMD Quad-Core 2.4GHz
4 GB RAM
Graphics card with 1GB VRAM, NVIDIA GeForce 400 Series or AMD Radeon HD 6000 Series
DirectX 9.0c compatible Soundcard
DVD Disc Drive
18 GB free space on HDD 
Broadband Internet Connection

Recommended:
Processor: Intel Quad-Core 3.2GHz or AMD Quad-Core 3.2GHz
8 GB RAM
Grafics card with 2GB VRAM, NVIDIA GeForce 660Ti or higher, AMD Radeon HD 7950 or higher
DVD Disc Drive
18 GB free space on HDD 

Edited by xFlashbird

Beste,

Ik heb de game, erg leuk en zeker heel mooi!

Het vraagt enkel wel veel van je PC. Waar ik bij em4 alles op ''high'' heb staan staat hier alles op ''low''

Pas hier dus mee op!

Verder is de game zonder mods leuk maar het word na een paar dagen spelen al gauw saai.

Groeten,

xFlashbird.

(Emergency 5, Deluxe Version)

Hier de specificatie's:

Systeemeisen:

Minimum:

Processor: Intel Quad-Core 2.4GHz or AMD Quad-Core 2.4GHz

4 GB RAM

Graphics card with 1GB VRAM, NVIDIA GeForce 400 Series or AMD Radeon HD 6000 Series

DVD Disc Drive

18 GB free space on HDD 

Recommended:

Processor: Intel Quad-Core 3.2GHz or AMD Quad-Core 3.2GHz

8 GB RAM

Grafics card with 2GB VRAM, NVIDIA GeForce 660Ti or higher, AMD Radeon HD 7950 or higher

DVD Disc Drive

18 GB free space on HDD 

Alleen klopt er niks van de specs...

Heb het namelijk met aan Radeon HD 4650 gespeeld en liep op zich best redelijk.

Heb maar 512MB VRAM ipv 1GB dus ook dat hebben ze verkeerd gezegd. Die 4GB RAM is ook wel overrated want op mijn 2x2GB (waarvan Windows 7 standaard 0.5GB pakt, dus nog 3.5 over) nam hij enkel 2GB in gebruik...

Wat zegt dit dus? Dat het spel op een waardeloze manier in elkaar is gezet, en dit is goed te merken.

Oke bedankt. Ik kijk wel eerst als ik hem kan downloaden. Is het een goed spel dan zal ik hem erna wel kopen....

Alleen klopt er niks van de specs...

Heb het namelijk met aan Radeon HD 4650 gespeeld en liep op zich best redelijk.

Heb maar 512MB VRAM ipv 1GB dus ook dat hebben ze verkeerd gezegd. Die 4GB RAM is ook wel overrated want op mijn 2x2GB (waarvan Windows 7 standaard 0.5GB pakt, dus nog 3.5 over) nam hij enkel 2GB in gebruik...

Wat zegt dit dus? Dat het spel op een waardeloze manier in elkaar is gezet, en dit is goed te merken.

De specificatie's heb ik van Bol.com, neem aan dat ze er wel verstand van hebben en er niet veel naast zullen zitten...

Avond.

De specificatie's heb ik van Bol.com, neem aan dat ze er wel verstand van hebben en er niet veel naast zullen zitten...

Avond.

Maar aangezien bol.com die specs niet zelf verzint... En als je dan een beetje wat van computers weet, dan weet je dat een HD 6000 en 4650 behoorlijk wat verschilt.

Maar aangezien bol.com die specs niet zelf verzint... En als je dan een beetje wat van computers weet, dan weet je dat een HD 6000 en 4650 behoorlijk wat verschilt.

Beste,

Ik weet niet veel van pc's tenminste niet over de binnenkant van een pc.

Dus ik weet ook niet niet precies wat ''HD 6000 en 4650'' inhoud.

Wat de specs betreft, deze verzint bol.com natuurlijk zelf niet, juist daarom zeg ik dat ze er niet veel naast zullen zitten.

Dit is (Neem ik aan) getest door de spelmakers wat de minimale systeem vereisen zijn etc.

Avond. 

HD6000 en HD4650 zijn gewoon een bepaalde serie van videokaarten.

Wat de specs betreft, deze verzint bol.com natuurlijk zelf niet, juist daarom zeg ik dat ze er niet veel naast zullen zitten.

Dit is (Neem ik aan) getest door de spelmakers wat de minimale systeem vereisen zijn etc.

Het spel zal waarschijnlijk wel gestest zijn door de spelmakers, maar waarschijnlijk niet met de minimale systeem eisen.

Dit zijn gewoon schattingen waar het spel op zou moeten kunnen draaien op minimale settings.

Edited by kempo95

Beste,

Ik weet niet veel van pc's tenminste niet over de binnenkant van een pc.

Dus ik weet ook niet niet precies wat ''HD 6000 en 4650'' inhoud.

Avond. 

Ja dus dat ik hem ver onder de minimale eisen kan draaien zegt dus al genoeg.