Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
shaady

Zeeland Regio 19 MOD HULP GEZOCHT!

Recommended Posts

Ik zoek mensen die willen helpen bij het ontwikkelen en realiseren van de Zeeland Regio 19 Mod,  Deze mod wil ik deels baseren op 112 Egmond (hierbij de vraag aan de makers of ik een aantal van hun voertuigen mag gebruiken, en aanpassen eveneens als de kaart van Egmond) om de simpele reden, dat hierin een strand is en er in Zeeland ook een strand met name in Vlissingen, veere, dishoek en Domburg te vinden.

Echter is de bedoeling dat de speel omgeving Vlissingen en Middelburg wordt, en ben dus op zoek naar mensen die het bij het volgende willen helpen; 

Realiseren van de kaart,  en Modellen, mbt monumenten stad en omgeving. Kazernes politie bureaus, ziekenhuizen, de boulevard en redding brigade posten in Vlissingen, lange jan van Middelburg. etc en de Alarm centrale Veiligheid Regio Zeeland .

Het realiseren van de scripts, T zou leuk zijn als alles goed werkt kwa alarmering en gedrag van mensen en voertuigen op straat en in zee. etc. 

tot slot, iemand die weet hoe je de stemmen van alle poppetjes kan omtoveren tot Nederlandssprekende hulp verleners..

Wie een aanbod wilt leveren, reageer alleen serieuze reacties, t liefst van mensen die eerder een mod hebben gemaakt.

Je gaat dus wel zelf skinnen en lighten etc? Eindelijk iemand die hulp vraagt en ook zelf wat kan :mrgreen: Succes met de mod!

Hoeveel posten wil je eigenlijk op de map plaatsen? Zo groot is een map namelijk niet en je noemt toch een aardig rijtje op.

Wat lifeliner zegt is inderdaad ook het eerste wat mij opviel. Lijkt mij iets netter om even persoonlijk contact op te nemen voor dat soort zaken.

Om even terug te komen op de vragen hierboven is om de volgende posten te plaatsen;

Brandweer

Post Stromenweg (zichtbaar op kaart) 

Post Olympiaweg  (zichtbaar op kaart)

Post Oost-Souburg (niet zichtbaar op kaart)

Post Rooseveltlaan (niet zichtbaar op kaart)

Ambulance & medische hulpverlening

Post Stromenweg (zichtbaar op kaart)

Hap Vlissingen  (zichtbaar op kaart)

Ziekenhuis Vlissingen.  (zichtbaar op kaart)

Politie & overige disciplines

Recherche Middelburg  (niet zichtbaar op kaart)

Veiligheidsregio Zeeland  (niet zichtbaar op kaart)

Politie bureau achter de houtuinen Middelburg (zichtbaar op kaart)

Politie bureau Vlissingen  (zichtbaar op kaart)

Water Politie Vlissingen  (zichtbaar op kaart)
Reddingsbrigade boulevard Vlissingen  (zichtbaar op kaart)

Hieronder de kaart met wat t speel gebied zou moeten worden,

x7JFz7.png

Wat betreft de vraag voor het gebruik mogen maken van de gegevens van de Egmond mod, Jullie hebben gelijk, maar hierover heb ik al een persoonlijk bericht gehad, wordt aan gewerkt. In principe kan ik inderdaad de voertuigen zelf aanpassen kwa skin etc. Maar mocht ik de Egmond mod toch niet mogen gebruiken, dan ben ik graag opzoek naar iemand die hierbij kan helpen of me t in ieder geval kan leren ;)

Edited by shaady

Mappen maken kan ik niet, maar volgens mij is er wel een tutorial van! Begin alvast zou ik zeggen, niets is leuker toch dan iets van jezelf! Iedere keer als ik de Houtsloot mod zie ben ik ook wel weer een beetje trots.

Het gebied wat je aangeeft is veel en veel te groot. Als je een idee wil krijgen van de grootte kan je in Google Earth een hoogte van 822 meter (dacht ik zo uit mn hoofd) aanhouden.

Het gebied wat je aangeeft is veel en veel te groot. Als je een idee wil krijgen van de grootte kan je in Google Earth een hoogte van 822 meter (dacht ik zo uit mn hoofd) aanhouden.

Das een tip waak ik wat aan heb. Dankjewel! Hm, dan maar even denken welk deel van t gebied t gaat worden... Al hoewel T wel mogelijk is 2 verschillende mappen te maken? Dekluxe freeplay en Basic freeplay..

Mappen maken kan ik niet, maar volgens mij is er wel een tutorial van! Begin alvast zou ik zeggen, niets is leuker toch dan iets van jezelf! Iedere keer als ik de Houtsloot mod zie ben ik ook wel weer een beetje trots.

Link graag :D, en vraag niet wat je niet kunt maar, wat kun je verder wel op t gebied van modden?

Lighten, skinnen, hier en daar wat aanpassen aan models.

Maar ik doe amper meer wat aan em4.

Als je zou willen, graag Bart. snap ik maar zolang ik em 5 niet werkend krijg op mn mac, zit er even niets anders op....