Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
kris

Montana Mod V2

Recommended Posts

Filmpje ziet er prachtig uit! Ga ik zeker downloaden!

Voor zover ik de map kan zien op het filmpje is deze erg mooi! Ik vind alleen de map van de Manhattan mod en de Brooklyn mod iets mooier.

Volgens mij zijn ze ook de eersten met dat script om een tanker te gebruiken voor water supply, of heb ik dat mis?

Edited by leonard

Eindelijk! Release was toch verlaat wegens bugs? Map is inderdaad erg gaaf en vind dit persoonlijk de mooiste Amerikaanse mod die er op dit moment is.

Eindelijk! Release was toch verlaat wegens bugs? Map is inderdaad erg gaaf en vind dit persoonlijk de mooiste Amerikaanse mod die er op dit moment is.

Klopt, persoonlijk vind ik dat ze beter nog gewacht hadden met de release. 

Er zitten nog vele bugs in (ze hebben 2 dagen door gescript om de voornaamste er uit te halen), ook veel voertuigen die geen lichten hebben etc.

@leonard de Mayberry mod heeft dit ook al, de  Lisbon mod die eerder deze week uit kwam heeft dit.

ik heb hem al even gespeeld, en ook even in de editor gekeken, toen zag ik dat er een paar huizen en objecten behoorlijk gedetailleerd zijn 

Filmpje ziet er prachtig uit! Ga ik zeker downloaden!

Voor zover ik de map kan zien op het filmpje is deze erg mooi! Ik vind alleen de map van de Manhattan mod en de Brooklyn mod iets mooier.

Volgens mij zijn ze ook de eersten met dat script om een tanker te gebruiken voor water supply, of heb ik dat mis?

Nope, winterberg mod heeft dat script al jaaaaaaaaren.... Een van de meest geavanceerde mods die er is vanwege de tig duizend opties.

ligt het aan mij of is er ook een andere mini-map?

LA Mod mini map. Erg veel sws van de LA mod gebruikt dus dacht eerst dat dit een sub mod was...

Overigens inderdaad echt een super mooie map!

Edited by Niels

Hebben jullie ook dat de traumahelikopter niet komt opdagen als je hem oproept?

En dat je geen slangen aan de verdeler kunt koppelen?

"Klopt het" dat er soms zomaar auto`s ineens stil gaan staan op de weg en zo het verkeer ophouden? Of komt dat net als bij de Houtsloot Mod door het Redirect script?

Ow haha! Hij staat zelfs bovenaan :P Maar ik vind het een erg grote lijst! Ik weet het, het is een BETA. Maar konden ze dan niet gewoon even nog een paar daagjes wachten? Als Nieuwjaarscadeautje ofzo?

Ow haha! Hij staat zelfs bovenaan :P Maar ik vind het een erg grote lijst! Ik weet het, het is een BETA. Maar konden ze dan niet gewoon even nog een paar daagjes wachten? Als Nieuwjaarscadeautje ofzo?

Het originele plan was om de mod de 23e van december uit te brengen. Echter zaten er nog veel problemen in de mod, waardoor de deadline niet gehaald kon worden. De makers van de mod hebben toen een poll gemaakt met de keuzes 'mod releasen als beta' of 'paar dagen wachten tot de grootste problemen zijn opgelost.' Zoals je kunt merken zijn de leden van het forum voor de beta-versie gedaan.

Vanavond of morgen komt er als het goed is een patch uit, die de mod, naar eigen zeggen, weer heel wat speelbaarder maakt.

Dankje voor de link! Zal het in de gaten houden ^^ Zou echt fijn zijn als de patch uit is. Soms gooit hij me er in eens uit. Valt niet te zeggen waardoor het komt, zeer divers. Best jammer is dat!

Dankje voor de link! Zal het in de gaten houden ^^ Zou echt fijn zijn als de patch uit is. Soms gooit hij me er in eens uit. Valt niet te zeggen waardoor het komt, zeer divers. Best jammer is dat!

Hebben meer mensen last van. In deze versie worden bepaalde scripts iedere seconden nagekeken. In de patch is dit opgelost. Wanneer die uitkomt is nog niet bekend.

Hopelijk is die vlug uit, want het is zeker een supermooie en vette mod om te spelen! Je ziet dat hier echt heel veel tijd en energie in is gestopt!

Als ik het goed las op het andere forum in hun topic hebben ze bijna alle bugs die genoemd waren eruit, in ieder geval alle grote bugs! Dus de patch zal dan niet superlang op zich laten wachten denk ik. Het blijft ondanks de bugs nu een geweldige mod om te spelen!

"Update for everyone: I've added all missing units, lights, etc. and am currently going through the list of bugs and knocking out the final few small bugs and touchups. Expect the patch/final version this weekend!" - Bama1234