Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
kris

Montana Mod V2

Recommended Posts

Ligt t aan mij of kan ik nergens downloaden???

Dit is toch wel even belangrijk

v2.0.1 Main Release (760mb): https://mega.co.nz/#...XKE5NYqAfE2pReE

**Important!**- If you have the Beta or any previous version installed, DO NOT copy 2.0.1 into that folder; 2.0.1 needs to be a separate folder in your EM4/Mods folder.
**Important!**- The included em4.cfg contains an optional modified camera hack for better performance. Replacing it may affect any prior changes you have made to it. Be sure to back it up before replacing. 

Recommended system requirements:

+ 4GB DDR3 RAM or better

+ Dedicated GPU card with 1GB or more DDR3,5 VRAM

+ Quad Core processor @ 2.5Ghz or better

*Intel Integrated HD Graphics will NOT run this mod*

Edited by Thijsie

Ik ga hem is even proberen

Hij doet het erg goed bij mij! Erg veel nieuwe en mooie dingen

Wauw! Dankzij wifi toch de nieuwe versie kunnen downloaden! Ben er superblij mee! Prachtige mod. 2 vraagjes: Hoe krijg ik die camera hack die ze erin hebben gezet geactiveerd? En de wieken van de heli draaien niet als hij vliegt maar blijven stabiel staan. Is dit te veranderen zelf (makkelijk)?

Edited by Grumpy91

Geweldige mod, super map, super scripts en mooie voertuigen. Hoop dat ze verder gaan om nog mooier te krijgen (als dat nog mogelijk is ;))

hey daar

ik heb de montana mod mischien laat gedownload.

het is vandaag 10 - 03 - 2015

maar heb al een probleem waardoor ik best teleurgesteld in ben

het is een super mooie mod speel al jaren sinds emergency 4 / 911 first responders uit gekomen is en nu kom ik pas montana mod tegen je hebt gelijk beetje heel erg laat

maar heb heel lange tijd mn laptob kwijt geen pc en nu in 2 3 jaar tijd weer laptob gelijk 911 first repsonders erop gezet met montana mod als eerste omdat ik zag dat lijkt me wel wat

nu is het probleem gigantische mooie map + mods voertuigen alles werkt maar na een paar min te spelen loopt het spel vast en kan ik niks anders dan spel afsluiten en opnieuw beginnen

het is iets waar ik tegen aanloop 

komt het omdat beta is of heeft het te maken met mn laptob vermogen enzo ???

liefst had ik gewild net als de los angels mod dat hij vlekkenloss uren door kunt spelen

bedankt voor het lezen hopelijk kan iemand mij een antwoord sturen.

ps : weet iemand of ze in toekomst montana mod weer gaan oppakken want dit is echt zonde dat hij vast loopt alles werkt uitstekkend lichten slangen maar hij loopt af en toe vast met andere mods geen last van 

vriendelijke groeten sybro 

Op dit moment wordt er aan een patch gewerkt voor de Montana mod, in deze patch worden o.a. het uitvallen van het spel verholpen en het vast hangen van het spel.

Vreemd, bij mij doet hij het gewoon op allebei de verschillende mega's.

En voor zo ver ik weet is er geen andere site waar hij op staat.