Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
robinschimmel

Brandweer voorkomt grote brand bij restaurant

Recommended Posts

Houtsloot - Aan de bosweg is Donderdagavond 24 december rond 20:30 uur brand uitgebroken op de zolder van een restaurant.

Doordat het 1e kerstdag was zat het hele restaurant vol met mensen. gelukkig is de brand snel opgemerkt en zijn de gasten snel naar buiten gebracht.

Er vielen gelukkig geen gewonden. Toen de brandweer arriveerde stond het hele pand al vol met rook.

Omdat het een groot pand is, en de kans op uitbreiding groot was, is er opgeschaald naar middelbrand.

Omdat er op het zolder nogal wat gevaarlijke spullen stonden is ook de AGS gealarmeerd 

Gelukkig viel het allemaal mee. Wel heeft Het restaurant, de bovenverdieping en zolder flinke brand en rookschade opgelopen.

Het restaurant is voorlopig gesloten.

da25f4c4089baaaec2967e6dd4a1b9b8.jpg

2f156413f482263c112edf5f5dffe506.jpg

ef688de9da3e8bbc390a93c5d81bccdb.jpg

627e5b135339d1fb21b6818540b0ce01.jpg

163ba86c804d160927f3440c624fc851.jpg

49b3f1f3d01262750c46dc77aeafec68.jpg

934fb24cf8f86abf9a987c5e579dd2dc.jpg

4fcaa5be041b5b0968a0bd7dfdc4c731.jpg

10837765ea1a48b38d1f3d7f96b8ac95.jpg

Edited by robinschimmel

Mooi hoor! Alleen waarom is de AGS ter plaatse? Er zijn toch geen gevaarlijkr stoffen bij betrokken?

Nog één dingetje, naar mijn mening staat die een beetje dicht op het pand ;) Voor de rest ziet het erg goed uit!

Leuk om de Houtsloot mod zo terug te zien! Ik vind de slangen niet zo mooi gelukt, maar voor de rest ziet het er inderdaad goed uit!

Mooi hoor! Alleen waarom is de AGS ter plaatse? Er zijn toch geen gevaarlijkr stoffen bij betrokken?

Nog één dingetje, naar mijn mening staat die een beetje dicht op het pand ;) Voor de rest ziet het erg goed uit!

---

bedankt! oeps, ik was vergeten te vertellen in de tekst dat er op zolder nogal wat gevaarlijke middeltjes stonden.

welke die?

Leuk om de Houtsloot mod zo terug te zien! Ik vind de slangen niet zo mooi gelukt, maar voor de rest ziet het er inderdaad goed uit!

---

bedankt! een vraagje: wat vind je niet zo mooi aan de slangen? de dikte, de kleur of hoe ze liggen?

dan weet ik dat voor de volgende keer.

Ik denk dat @112bolsward het mooie fluoriserende laagje over de slangen bedoelt :mrgreen: Probeer de kleur van de brandweerwagens aan te houden voor de slangen. Verder zijn er wel weinig mensen buiten als dat restaurant écht helemaal vol zat. Ondanks deze kleine puntjes is dit geen slechte reportage!

Ik denk dat @112bolsward het mooie fluoriserende laagje over de slangen bedoelt :mrgreen: Probeer de kleur van de brandweerwagens aan te houden voor de slangen. Verder zijn er wel weinig mensen buiten als dat restaurant écht helemaal vol zat. Ondanks deze kleine puntjes is dit geen slechte reportage!

Bedankt!

Het blijft leuk om je eigen mod zo te zien.

De repo is leuk, maar goed om de bovengenoemde puntjes te herhalen.. Zonde van mijn tijd haha.

Klasse gedaan!

Mooie reportage! Volgende keer wat aan de genoemde puntjes doen en de reportage word nog mooier!

Leuke repo, alleen ik zou je afzetting wat groter maken (misschien bedoelde Hessel dat ook). En de slangen, niet alleen geen mooie kleur, maar ze sluiten ook niet overal even goed aan. En als finishing touch zou je ook wat verdeelstukken en wat materiaal neer kunnen leggen. (denk bij materiaal aan bv. aanvalskrat, opgerolde slangen enz. in plaats van alleen maar getekende slangen).  ;) 

Het blijft leuk om je eigen mod zo te zien.

De repo is leuk, maar goed om de bovengenoemde puntjes te herhalen.. Zonde van mijn tijd haha.

Klasse gedaan!

Bedankt!

Mooie reportage! Volgende keer wat aan de genoemde puntjes doen en de reportage word nog mooier!

Bedankt!

Leuke repo, alleen ik zou je afzetting wat groter maken (misschien bedoelde Hessel dat ook). En de slangen, niet alleen geen mooie kleur, maar ze sluiten ook niet overal even goed aan. En als finishing touch zou je ook wat verdeelstukken en wat materiaal neer kunnen leggen. (denk bij materiaal aan bv. aanvalskrat, opgerolde slangen enz. in plaats van alleen maar getekende slangen).  ;)

Bedankt! ik kon geen verdeelstuk of ander materiaal vinden in de editor, en ik had geen zin om nog wat te downloaden

Neem idd de bovengenoemde tips mee. 

Voor je slangen maak delen van je slang. Dus niet in 1 keer door willen trekken, zo voorkom je dat je dus die bochten krijgt.