Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
DKDBEM4

Emergency 5, Ralph Stock kondigt gratis uitbreiding aan.

Recommended Posts

Ralph Stock, de ontwikkelaar en bedenker van emergency 5 heeft gister een gratis uitbreiding voor Emergency 5 aangekondigd. 

In zijn aankondiging verwijst hij naar de Promblemen die de lancering van het spel heeft ondervonden. Hij zegt zich verplicht te voelen iets te doen voor de trouwe fans van de serie, die, volgens hem, meer van de ontwikkelaars en het spel mochten verwachten.

De uitbreiding zal het volgende bevatten:

- Vele technische verbeteringen.

- Een nieuwe grote inzet.

- Veel nieuwe kleine freeplay-inzetten

- Er zal een optie worden toegevoegd om mod-paketten te maken en de Veelgevraagde SDK zal worden vrijgegeven.

Vooral dit laatste is goed nieuws. naast alle verbeteringen zal nu eindelijk duidelijk worden wat de opties tot modden voor dit nieuwe Emergency deel zullen zijn.

de releasedatum staat voor februari 2015, nog even afwachten dus!

wat verwachten jullie? Gaat dit emergency 5 eindelijk aantrekkelijk maken om te spelen?

X DKDBEM4

de originele aankondiging:

Dass uns die Einführung des neuen Systems vor große technische Herausforderungen gestellt hat und noch stellt, ist ganz sicher niemandem von euch entgangen. Viele Nutzer haben auf dem eigenen PC Einschränkungen und eine Minderung des Spielspaßes durch technische Probleme erleben müssen. Das ganze EMERGENCY-Team hat direkt nach der Veröffentlichung des Spiels seine Kraft in die Entwicklung von Updates gelegt. Damit konnten einige Probleme noch vor Weihnachten 2014 gelöst werden. Wir wissen aber, dass insbesondere unsere treuesten Fans zu Recht mehr von uns erwarten. Deshalb hat sich das EMERGENCY-Team entschlossen, allen Nutzern im Februar 2015 eine umfangreiche Erweiterungsversion zu EMERGENCY 5 bereitzustellen, die ein ganz neues Großevent sowie viele weitere neue Events enthält und obendrein eine Vielzahl an technischen Verbesserungen mit sich bringt. Was aber für alle Modding-Interessierten besonders wichtig ist: Das Paket enthält bislang noch fehlende Funktionen zur Anbindung von Modifikationen sowie das vielfach gewünschte SDK. Ich verspreche den Liebhabern der EMERGENCY-Serie, dass wir zukünftig der Unterstützung der Modding-Szene wieder den Stellenwert geben, den sie verdient. Zukünftige Teile der EMERGENCY PC-Reihe werden für Modifikationen so umfangreiche Schnittstellen bereitstellen wie möglich. Wir sind das den vielen treuen Fans schuldig

bericht gevonden op: Emergency-forum: http://www.emergency-forum.de/board1-news/board2-newsboard/60395-kostenlose-emergency-5-erweiterung-angek-ndigt/

en NRW: http://nrw-modifications.com/index.php/Thread/4672-NT-Kostenlose-EMERGENCY-5-Erweiterung-angek%C3%BCndigt/?postID=66948#post66948

ik hoop het hahaha, want dan schaf ik het denk ik pas aan :P

Software Development Kit ;)

Een software development kit (vaak afgekort tot SDK) is een verzameling hulpmiddelen die handig zijn bij het ontwikkelen van computerprogramma's voor een bepaald besturingssysteem, type hardware, desktopomgeving of voor het maken van software die een speciale techniek gebruikt.

Zo zijn er SDK's voor spraakherkenning, voor het schrijven van computerspellen met Microsofts DirectX en voor QuickTime. Een fabrikant van mobiele telefoons kan een SDK uitgeven waarmee spelletjes en andere toepassingen voor die telefoons geschreven kunnen worden.

Een SDK kan allerlei zaken bevatten: software, handleidingen, voorbeelden of speciale hardware.

Bron: wikipedia

Edited by Thijsie

Dit gaat hopelijk veel dingen verbeteren voor Emergency 5, voorlopig hou ik het nog steeds bij Emergency 4. Hopelijk krijgt de editor weer iets weg van het oude systeem met inderdaad de uitleg erbij wat het doet.

Is er al meer info over de releasedatum van deze update? Februari loopt langzamerhand ten einde en de update is er nog steeds niet.

Grappig, zo'n uitbreiding...

Ik ga ook altijd een dak bouwen op me huis als de fundering niet eens af is.

Dat ze eerst maar is zorgen dat het basis spel fatsoenlijk is.

Grappig, zo'n uitbreiding...

Ik ga ook altijd een dak bouwen op me huis als de fundering niet eens af is.

Dat ze eerst maar is zorgen dat het basis spel fatsoenlijk is.

Niels. De uitbreiding is voornamelijk een bugfix. Het spel loopt er 4 a 5 keer zo snel door. Echt een uitbreiding is het dus niet. 

Niels. De uitbreiding is voornamelijk een bugfix. Het spel loopt er 4 a 5 keer zo snel door. Echt een uitbreiding is het dus niet. 

In dat geval zouden ze het inderdaad geen uitbreiding moeten noemen maar een patch/update o.i.d.

Als het, zoals je zegt, inderdaad zo'n performance verbeteraar is dan zal ik misschien nog een poging wagen om het te spelen ;)

De game draait inderdaad met een hogere fps, maar het is nog niet echt dat je zegt geweldig ofzo  :P

Edited by kempo95