Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Thijsie

Hong Kong Mod V2.0 Beta

Recommended Posts

Dit is de Hong Kong mod V2, gevonden (met dank aan TheNothernAlex) op de Facebook pagina van de mod. https://www.facebook.com/hkmodv2?fref=ts

Download: http://www.mediafire.com/download/9n5ax9y7td8ud5p/HKV2+Alpha.exe

De setup is in het Chinees. Je moet eerst op het linker stukje Chinese tekst drukken, dan de map Emergency 4 selecteren, NIET mods maar echt EM4, dan weer linker stuk tekst en als het goed is gaat ie hem dan installeren!

Foto's van Facebook:

10931462_1545291355718274_75032936514768

1618012_1545291429051600_546545305110858

Mij lukt het alleen niet om hem te spelen, hij crasht als freeplay geladen is. *Arghhhh*

Iemand een oplossing??? Het zal toch niet weer aan mijn laptop liggen?

Hij is bijna klaar met downloaden ;) @Thijsie

Hij doet het wel, maar.. hij loopt ongelooflijk traag. Ik heb geen idee hoe dit komt want m'n pc speelt andere mods wel goed af. 

Het mod is gebaseerd op de LA map, met hier en daar wat oosterse objecten en gebouwen. Er is wel een heel groot wagenpark beschikbaar. Maar het is niet m'n favoriete mod.

Als je aan het begin de installer opstart staat er een stukje engelse tekst. Daar staat het wachtwoord. Die moet je invullen. Succes!

Dacht download eens eventjes: 6 uur resterend..... 

dit was bij mij in het begin ook, uiteindelijk duurde het bij mij maar 15 minuten

Edited by robinschimmel

Mediafire he...

Ook voor de anderen. Wachtwoord is: hkmodbyolevla

Ik dacht, zet hem fftjes hier neer XD

Bij mij deed hij er uiteindelijk een half uur tot een uur over. Maar nu ben ik ook iets van 7.51GB aan het downloaden en dat duurt zooooo lang...

Edited by Thijsie

nou, toen ik die installatie voltooid had kwam er een mapje genaamd: data, bij downloads staan, en daarin zat een mapje: coronas

@Darnel112, dat heb ik juist ook en daarom wil ik ook weten waaraan dat ligt en wat ik er aan kan doen.

Qua voertuigen is het een leuke mod, goed speelbaar ook.

Het is eigenlijk de LA mod maar dan met andere voertuigen en wat aanpassingen op de map.

Hier en daar zeker verbeterpuntjes maar het is nog een beta.

De mod zelf draait prima hier, valt niet uit en heb hem al zeker enkele uren gespeeld.

Spelmodus kan ik makkelijk opnieuw opstarten zonder dat ik EM4 moet afsluiten en mod weer opnieuw moet laden.

Het is nog een beta daarom kijk ik ook door die puntjes heen.

Zelf vind ik de brandweermotor waarbij je een slang kan aansluiten wel grappig en erg handig.

Sommige events zijn TE, bijvoorbeeld een demonstratie waar al ruim 200 poppetjes staan. Binnen 2 seconden gooien ze al met molotovcocktails dus daar is geen beginnen aan.

Als ik de set up start moet ik de instal locatie geven dan doe ik als locatie mapje emergency 4 zoals de beschrijving zegt. Maar dan krijg ik een foutcode als ik op instaleren (linkse tekst) klik.