Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Hessel

112 Maasterland modificatie

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik ga het er weer op wagen, ik ga nieuw privé mod beginnen. Ik ben al een poosje er mee bezig en m'n streven is ook om alles werkend in-game te krijgen, maar ik beloof niks. Het is een fictief mod, dus alles in zelf verzonnen. De veiligheidsregio heet Maasterland en de stad Vierwijk zal centraal staan. Het is een drukke stad met een beroepspost waar er een bezetting is voor één tankautospuit, één hulpverleningvoertuig en een ladderwagen. De rest zal opgeroepen worden door de klassieke pieper.

Door naar screens!

02_zpsxvxoznjn.png

De 10-3331

Eerste uitruk voor de beroepspost van Vierwijk.

Auteurs: Nomex, 911Lukas911 

Skin: Hessel

01_zpshdyik4zg.png

De 10-3332

Tweede uitruk van de post Vierwijk

Auteurs:??

03_zpsab3aczca.png

De dienstwagen van de post Vierwijk.

Auteur: NNICO

Skin: Bart

re-skin: Hessel

04_zpsmlqjynx5.png

Manschappen brandweer Maasterland

Auteurs:Phillip Thaben , Fabio Renner, Stefan Morgenstern en Willy95

re-skin: Hessel

Ik doe zo goed mogelijk me best om wat moois te posten, maar verwacht niet te veel dan kan het alleen maar meevallen ;)  

Heel veel succes! Screens zien er goed uit al! Zou op de 2e TS de roepnummers groter maken en de roepnummers op linker zijkant (bestuurderskant) moeten precies andersom staan: van boven naar onder toe. Zo komen ze ook op de andere kant: van boven naar onder. Ook de OvD heeft roepnummer op zijn auto staan, die mis ik ook. Kleine details zijn het, maar ze maken de wagens wel helemaal af dan want ze zien er goed uit! Ook de manschappen zien er goed uit.

Bedankt! Maar het is een dienstwagen en geen OVD, maar je hebt gelijk over de roepnummers. Dat ga ik veranderen

Update!

Dit keer drie voertuigen van de brandweer.

01_zpsynrgsnxt.png

De 10-3091

Officier van Dienst in Vierwijk

Skin: Amsterdam-Amstelland mod

Re-skin: Hessel

03_zpsntzj1q31.png

De 10-3310

De duikploeg uit Vierwijk

02_zpsf7hm8z3o.png

De 10-3371

Hulpverleningsvoertuig van de post Vierwijk

Wauw! Zien er goed uit! Zou het brandweer op de duikwagen wat kleiner maken en op de HV ook weer het roepnummer van de zijkant goed om zetten. Duikploeg mist trouwens het nummer op het dak (in lengterichting moet je het kunnen lezen vanuit bestuurderszijde). Verder ziet het er weer goed uit!

Gave HV hoor! Striping op zijkant duikploeg zou ik iets verder door laten lopen. Nette skins tot nu toe!

No offense. Maar die brandweerkleding was eerst ook mijn skin gok ik zo te zien?

Ik heb hem van het duitse forum gedownload. Ik heb hem niet uit de Houtsloot mod gehaald.

Update(tje)

Een snelle update om jullie op de hoogte te houden. Dit keer een deel van de politiemacht in Vierwijk!

04_zps3md9tvqh.png

Ik mis de nieuwe striping op de nieuwe politie bussen?  Ook mag helaas het VOA logo niet meer op de nieuwe voertuigen staan. 

Welke nieuwe striping? En VOA logo wordt niet meer op nieuwe voertuigen aangebracht, voertuigen die op dit moment in dienst zijn en VOA erop hebben zullen dit ook houden tot ze ingeruild worden voor wat nieuws (jaar of 10 zegmaar xD )

Daarbij moet je even de pitjes op de Vito omwisselen: linksvoor en rechtsachter blauw, linksachter oranje. Dat zijn de nieuwe eisen die ook toegepast zijn al (op de meeste dan)

Mooi! Zou kijken dat je de teksten en cijfers wat groter maakt, vind ze erg klein en bij de ambulances ook de streep onder het roepmummers op de daken. Verder zien ze er goed uit!

Bedoel je voorop Maurice? Zie nu dat de rode streep boven de voorruit wat dikker hoort te zijn.

Nee, de strepen op de zijkant

Keurig, de streep boven de voorruit van de OVDG mag echter wel iets dikker.

Nee, de strepen op de zijkant

Oww die ja. Denk als je ze meer naar voren plaatst dat het er beter uit ziet. Ambu's hebben maar 5 strepen, OVD heeft er 6 zo te zien en vind ze ver doorlopen naar achter.