Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Stevie93

Het had een mooie dag moeten worden...

Recommended Posts

Zaterdag aan het einde van de middag kreeg de politie een melding van een man die met een bivakmuts rond reed in een groene Ford. Een surveillancewagen trof de groene Ford aan tijdens het rijden door de wijk. De politie gaf de man een stopteken, maar negeerde deze. De politie zetten direct een achtervolging in. Tijdens het rijden liet de man een pistool zien. Tijdens de achtervolging verloor de verdachte zijn macht over het stuur en belanden bij iemand in de voortuin. De verwarde man vluchten een woning in, waarna hij iemand in gijzeling nam. De politie schaalde direct groots op. Een arrestatieteam en een onderhandelaar kwamen ter plaatse om te assisteren. De verwarde man (50) kwam naar een tijdje na buiten, en dreigde de eigenaar van de woning te doden. De onderhandelaar wist dit te voorkomen.Toen een agent net te dicht bij de woning kwam, gooide de verwarde man de vrouwelijke eigenaar over het balkon naar benden. De man beroofde zich zelf van het leven, door van het dak naar benden te springen. De Technische recherche heeft ter plaatse een sporenonderzoek gedaan. 

I7mkEac.jpg?1

jPBT0x8.jpg?1

zuhurEz.jpg?1

RU4irx7.jpg?1

Z47il0b.jpg?1

wIamZDT.jpg?1

1lhnx2f.jpg?1

0KXkrHZ.jpg?1

pDyrYaD.jpg?1

aKwXsjy.jpg?1

egIuWgx.jpg?1

HmBju2v.jpg?1

oCRSko2.jpg?1

kQ9ZURr.jpg?1

z6k8xBa.jpg?1

06HKv1a.jpg?1

hj3gN1V.jpg?1

E2ck30X.jpg?1

PQOdtdZ.jpg?1

XjoVOvv.jpg?1

Privé mod.

donders wat een mooie repo!

Edited by TS3531

Ik vind wel dat de Touran te dicht op de Ford zit en dat er iets fout is gegaan met de screen van de heli maar de rest is het wel een goede repo hoor!! ;)

Leuke repo, alleen vraag ik me af hoe de man uit zn Ford is gekomen... (screen 2 & 3, tuinhekje)

Leuke reportage! Vind alleen de tekst niet helemaal lekker lopen. Had persoonlijk ook de overige voertuigen bij de onderhandeling verder weg gezet, tijdens het onderhandelen had de dader vanuit de andere kant van woning (zo te zien) zicht op de rest van de eenheden. Ook zie ik een aantal Duitse kentekens op politie voertuigen? Was dit de bedoeling?

En wat is er met die man van t AT gebeurt naast die ambu op foto 12? Halve benen zijn in de weg verdwenen?!

En wat is er met die man van t AT gebeurt naast die ambu op foto 12? Halve benen zijn in de weg verdwenen?!

zag ik te laat ;)

Leuke reportage! Vind alleen de tekst niet helemaal lekker lopen. Had persoonlijk ook de overige voertuigen bij de onderhandeling verder weg gezet, tijdens het onderhandelen had de dader vanuit de andere kant van woning (zo te zien) zicht op de rest van de eenheden. Ook zie ik een aantal Duitse kentekens op politie voertuigen? Was dit de bedoeling?

Geen zin omdat aan te passen :-)

Vraagje he waarom nog een aantal agenten in het oude uniform ?? en als ze hem richting het huis zagen rennen hadden ze hem ook in het been kunnen raken ?