Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
jannestimmers

[NIEUWE MOD]: De NL2015 Mod

Recommended Posts

Beste Emergency 4 modding fans,

Op dit moment ben ik bezig met het maken van een nieuwe mod. Hieronder volgt een aantal features:

• Map: standaard map van EM4. Dit omdat zelfgemaakte mappen vaak geteisterd worden door vastlopend verkeer en dergelijke. Wel zullen er Nederlandse borden toegevoegd worden aan de map.
  • Wagens:
    • Nederlandse brandweerauto's. Op dit moment telt de mod al 10 verschillende soorten TS'en, 2 soorten TW's, 2 soorten logistieke voertuigen, 1 HV, 1 OVD, 1 HOVD en 1 AGS. 
    • Nederlandse politieauto's. Op dit moment telt de mod een KLPD auto, een Golf (onopvallend en normaal), een T5, een arrestatieteam (4 soorten wagens), een ME-eenheid, een EOD een OVD-P en meer auto's zullen volgen.
    • Met de ambulance's en TEC ben ik nog bezig. 
  • Personeel:
    • Bij het vullen van de brandweerwagens kun je kiezen uit: Normaal, Ademlucht, Bevelvoerder en Gaspakdrager. 
    • Het politiepersoneel draagt het nieuwe uniform. 

Op dit moment is het nog te vroeg voor screenshots, maar ze zullen snel volgen. Laat het me weten als je nog ideeën hebt voor de mod. 

Kun je niks aan screenshots plaatsen van voertuigen? Het is volgens verplicht om als je een nieuwe mod begint, dat je dan screenshots plaatst.

""De voertuigen zullen een combinatie worden van goede voertuigen uit verschillende mods met lichte aanpassingen""

Ai.... Je bedoelt dus dat je voertuigen uit mods pakt, paar aanpassingen doet en die dan onder het mom van een openbare mod wil releasen? Ik wens je veel succes vriend...

Wat Erik bedoeld is dat je toestemming zal moeten vragen aan de makers van de desbetreffende modellen en skins wanneer je ze wilt gebruiken voor je mod aangezien je hem openbaar wil maken  :ph34r:

Ik denk dat je je iets meer moet gaan verdiepen in emergency 4 en de regels ervan voordat je een mod gaat maken.

Oei oei oei oei oei, ook dat mag niet he Ryan..... ;)

Komt er ook een Touran in? Hoop van wel, moet bijna wel als je weet hoeveel Tourans er rondrijden hier in NL

Komt er ook een Touran in? Hoop van wel, moet bijna wel als je weet hoeveel Tourans er rondrijden hier in NL

Het aantal dat er daadwerkelijk rondrijdt valt wel mee  :mrgreen:  De meeste staan ergens mooi geparkeerd op een binnenplaats bij een politiebureau...

• Map: standaard map van EM4. Dit omdat zelfgemaakte mappen vaak geteisterd worden door vastlopend verkeer en dergelijke. Wel zullen er Nederlandse borden toegevoegd worden aan de map

uhm... tja dit is niet het geval het is gewoon maar net hoe goed je de paths maakt en daar je wagens aan toewijst...

hoedan ook ik zie alleen maar gezeur in dit topic xD 

Hoop dat je snel is een mooie screen kan plaatsen

In totaal rijden er in Nederland 17.500 politie.tourans rond.

Als moderator:
Morgen voor 17:00 uur, staan er foto's met de juiste auteurs vermeld. Zo niet komt er een slotje op!

Edited by Tazbrw
Rode kleur vergeten.

Het aantal dat er daadwerkelijk rondrijdt valt wel mee  :mrgreen:  De meeste staan ergens mooi geparkeerd op een binnenplaats bij een politiebureau...

Hahaha. XD

Geen foto's voor 17:00 uur geplaatst.

Stuur een PB als er foto's komen.

Guest
This topic is now closed to further replies.