Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
gabor123

rustige woonwijk opgeschrikt !

Recommended Posts

omstreeks 13 uur deze middag kreeg de brandweer van venlo een oproep binnen van een woningbrand. ze rukten onmiddellijk uit met een tankautospuit en een ladderwagen. ter plaatse leek de brand nog mee te vallen maar werdt er ook gesproken dat er nog bewoners zich in het pand zou bevinden de brandweer ging meteen met 2 manschappen naar binnen hoe dit afloopt wordt vanavond gepost.

Em4%202015-02-17%2011-05-04-57_zps4yde0b

Em4%202015-02-17%2011-14-01-25_zpszzcbcd

Em4%202015-02-17%2011-27-52-95_zpsvv971v

Em4%202015-02-17%2011-38-05-81_zpsegfugd

dit is de eerst maal dat ik brandweerslangen maakt zelf vind ik ze goed maar met het water heb nog wat zitten klooien.

Nee voor zover ik weet heeft een AL geen HD-slang nee.

Probeer volgende keer ook het huis verbrand te laten lijken, met bepaalde modellen kan dit namelijk. Nee ik weet zo niet welke.

Die politieagente bij die auto moet inmiddels wel een lamme arm hebben trouwens..

Ik tel ook minstens 5 brandweermannen te weinig en laat die agent die de hele tijd al staat te kijken ns praten met een bevelvoerder of getuigen/ramptoeristen.

Ik zou wel de HD slangen (zwarte) uit de zijkant laten komen en de lage druk (rode) uit de achterkant

Als er nog twee brandweermannen in het huis zijn nemen die normaal een straal hoge druk mee naar binnen. Probeer de screens ook op andere manieren te maken zodat je geen zwarte lucht meer hebt. Ook mis ik omstanders/ramptoeristen, aan zo'n drukke weg komen die zeker wel kijken. Doe de volgende keer ook wat met de wielen van de voertuigen en probeer de ladder wagen op te zetten, zodat deze ook kan worden gebruikt. 

Bekijk eens foto's of reportages van anderen en probeer daar eens punten uit de pakken die je graag wil zien in je eigen mod. Als je dit doet zul je steeds beter worden en word het steeds makkelijker. Ook zul je dan meer gaan inzien hoe alles werkt kwa materiaal, manschappen en editor.

ik heb het geprobeerd de ladder uit te schuiven maar het ging gewoon niet voor de rest zal ik wel kijken bedankt

Waarom lukt Emiel en mij, en andere repo makers het dan wel?

Ik denk omdat jullie al 270 repotages gemaakt hebben en hij dit voor de eerste keer doet.  ;)

Buiten alle tips, toch leuk voor 1 van je eerste repotages!

Waarom lukt Emiel en mij, en andere repo makers het dan wel?

Omdat wij in het begin ook zo zijn begonnen ;-)

Idee is leuk! Uitvoering wat minder, maar daar heb je wel genoeg over gehoord. Kijk eens of je met fountain02 kan werken(particiles(ofzoiets)).

Om de ladder omhoog te krijgen ga je naar voertuig toe -> edit en dan edit super daar staan de ladder delen. Hou crtl in gedrukt en dan met je muis op en neer bewegen.