Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
gabor123

vervolg woningbrand in wijk

Recommended Posts

vanmorgen zagen we al dat een woning in brand stond waar waarschijnlijk nog mensen in het pand 2 brandweermannen zijn het pand binnengegaan maar voorlopig nog niet buiten gekomen.

het contact met de 2 brandweer mannen viel weg ondertussen is de brand geblust de ovd is ter plaatse gekomen om de spijtige zaak te komen bekijken Em4%202015-02-18%2011-11-47-04_zpsspbzsj

toen hij binnen ging stootte hij op maar liefst 3 lichamen van 1 lichaam kreeg hij nog reactie ( de brandweerman) hij was aan het proberen zijn collega te redden maar tevergeefs de bewoner en 1 brandweerlied kwam om in de brand de andere werd voor controle naar het ziekenhuis gebracht.

het forensisch team kwam ter plaatse voor een onderzoek.

Em4%202015-02-18%2011-15-25-38_zpsu6uxt6

Em4%202015-02-18%2011-19-47-59_zps1aeo3x

Em4%202015-02-18%2011-21-32-08_zpsqm9zns

uit dat onderzoek bleek dat het om een brandende frietketel ontstaan is.

enkele dagen later werdt het lichaam van de overleden brandweerman vrijgesteld van het onderzoek en ging de brandweer hem eren .

in een parade van alle wagens van de kazerne werdt hij op de ladderwagen naar de begraafplaats gebracht.

Em4%202015-02-18%2011-30-27-60_zpspsjegk

Em4%202015-02-18%2011-30-47-12_zpsho9caz

Em4%202015-02-18%2011-36-30-66_zpswsyxn7

Em4%202015-02-18%2011-39-07-13_zps4qtg57

zo eindigde deze betreurde week voor de brandweer die het moeten doen met 1 man minder in de praktijk maar in het hart blijft hij er zijn.

Dit zal eigenlijk in de werkelijkheid nooit kunnen gebeuren, wanneer je meer als 10 seconden op de grond ligt gaat de zogeheten bodyquard af, waarom word er dan niet meteen door de Bevelvoerder en de overige manschappen gezocht? Dit zal in de werkelijkheid een 112 Procedure worden, dan komen er meteen 2 extra tankautospuiten ter plaatse, evenals een OvD, HOvD en CvD.

bij onze brandweer is vorig jaar ook eens een brandweerman gestorven en zijn kist werd op de metalen platform onder de ladderwagen geplaatst en ook zo vervoerd

Oke, maar waar is de kist dan?

En nog een tip: denkt volgende keer ook aan het overige verkeer, mensen en alle auto's staan steeds op dezelfde plek, 

een kist heb ik niet dus maar een alternatief gezocht fantasie eens gebruiken 

de kleine details zoals verkeer dus moet ik nog wat aandacht aan besteden bedankt om te melden

Doe wat aan je tekst! Leestekens, hoofdletters enz.

Voor de rest is het idee wel leuk, alleen vind ik de repo niet heel mooi. Zoals eerder gezegd vind ik de zwarte lucht maar niks, en er is niet altijd veel actie. Het is allemaal maar een beetje statisch.

Probeer eens wat deuren open te zetten van voertuigen, de wielen te draaien, en manschappen meer actie te geven zoals bijvoorbeeld lopen of rennen. 

Veel succes met je verdere repo's!

Doe wat aan je tekst! Leestekens, hoofdletters enz.

Voor de rest is het idee wel leuk, alleen vind ik de repo niet heel mooi. Zoals eerder gezegd vind ik de zwarte lucht maar niks, en er is niet altijd veel actie. Het is allemaal maar een beetje statisch.

Probeer eens wat deuren open te zetten van voertuigen, de wielen te draaien, en manschappen meer actie te geven zoals bijvoorbeeld lopen of rennen. 

Veel succes met je verdere repo's!

Alles wat ik wilde zeggen is al gezegd. -_-

*werdt met dt, Arrghhhh :blink:

:P

Edited by Thijsie