Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
robinschimmel

wielen

Recommended Posts

ik wil wielen op een model zetten, dus ik zet de wielen in de groep: Objects/_vehicleparts_wheels.

dan zet ik de wielen er er aan. maar als ik dan de editor afsluit en ik start hem opnieuw op, dan zijn de wielen weer weg

dus hoe zorg ik ervoor dat dat niet weer gebeurt?

Je moet de wielen wel als Wheel01 benoemen.

Als admin uitvoeren hè?!

-----

dat doe ik ook

maar elke keer zet ik de wielen in "Objects/_vehicleparts_wheels" dan zijn ze later weer weg

Heb dit ook gehad. Probeer als je een prototype aanmaakt om zelf de map nog een keer aan te maken in het Vehicles.

Edit:

Dus je klikt in de editor bij objects/_vehicleparts_wheels. Daarna moet je een naam voor je object ingeven. Noem deze .../Vehicles/_vehicleparts_wheels/naam. Dit werkt zo ook voor deuren. Hoop dat dit helpt!

Edited by Maurice

Heb dit ook gehad. Probeer als je een prototype aanmaakt om zelf de map nog een keer aan te maken in het Vehicles.

Edit:

Dus je klikt in de editor bij objects/_vehicleparts_wheels. Daarna moet je een naam voor je object ingeven. Noem deze .../Vehicles/_vehicleparts_wheels/naam. Dit werkt zo ook voor deuren. Hoop dat dit helpt!

-----

Het is me vanmiddag wel gelukt toen bleven ze opeens wel staan, dus ik zal toch wel iets verkeerd gedaan hebben.

Toch bedankt!

Het hangt er vanaf waar je het opslaat. Daar ligt het hele probleem.  ;)