Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Hessel

LA Mod 3.1.5 Released

Recommended Posts

Wat is nieuw eigenlijk? Zoals ik snel kijk is alles nog het zelfde met LA 2.0.

er zijn wat nieuwe voertuigen aan toegevoegd en er is een nieuwe brandweer post.

In het nieuwe filmpje van Kris zie ik deze niet terug, ik kan het fout hebben, maar als ik de mod opstart krijg ik precies dezelfde map.

https://www.youtube.com/watch?v=TRkVrPUtPGI

en op dit filmpje zijn totaal andere kazernes en voertuigen....

Edited by Jimmorrison

dat zeg ik toch :P  en het is inderdaad dezelfde map.

Edited by robinstap

nog effe en vraagje, ik heb de mod gedownload en daar zit de nieuwe brandweer post niet in. klopt dat ?

Ik mis de nieuwe map en de brandweerpost in de mod. Verder niet veel verschil ten opzichte van de vorige. Beetje jammer!

Over een extra brandweerpost weet ik niks, er zijn alleen extra voertuigen toegevoegd voor zo ver ik weet.

Over een extra brandweerpost weet ik niks, er zijn alleen extra voertuigen toegevoegd voor zo ver ik weet.

In de preview die je kon zien op youtube was er een extra kazerne toegevoegd aan de noord oost zijde van de map (als ik me niet vergis)

en de map zou ook gedeeltelijk nieuw zijn.

In het nieuwe filmpje van Kris zie ik deze niet terug, ik kan het fout hebben, maar als ik de mod opstart krijg ik precies dezelfde map.

https://www.youtube.com/watch?v=TRkVrPUtPGI

en op dit filmpje zijn totaal andere kazernes en voertuigen....

Even gekeken naar de comments bij die video. Het lijkt erop dat de versie die in die video gebruikt 3.1 is. Deze versie heeft de extra brandweerposten. De nieuwste versie is echter 3.1.5 (deze versie is te zien in de eerste video die kris gepost heeft) en daar zitten de extra brandweerposten niet meer in. Versie 3.1 kan je hier downloaden http://www.mediafire.com/download/b1yn1t8842ki251/LA+MOD+3.1.e4mod.

Edit: versie 3.1 was gereleased op 2 februari.

Edited by kempo95

Net de 3.1 mod gedownload en gespeeld, op wat bugs na enzo hele mooie mod, inderdaad aangepaste map, nieuwe posten (wat veel beter is!) Alleen de meldingen komen erg vlug achter elkaar.

Hallo allemaal,

een nieuwe versie van het beroemde LA mod is gereleased! Ik vind hem persoonlijk erg gaaf geworden!

Info + downloadlink: http://forum.emergency-planet.com/topic/19863-la-mod-315-released/

supporter90db5f687l.png

Ik wil graag de nieuwe LA mod spelen maar het kan misschien aan mij liggen, maar als ik op de download link klik welke jij hebt gestuurd in de post kom ik bij een pagina waar ik '' supporter.png '' download.. het kan misschien aan mij liggen. ik hoop dat je me in ieder geval kan helpen!

Je moet niet op de afbeelding klikken maar op de link die erboven staat: achter de tekst "Info + downloadlink:"

Ik denk dat de download link weggehaald is.

Moderator op het forum daar 2 dagen geleden:

And unfortunately time for a staffer to enter into this one...  Your mod is missing very important things in it, I know as I downloaded it to verify this fact.  You have no documentation included in the download of the mod, the credits listed on the first page is nice and all, but it isnt a comprehensive documentation of those who contributed to this mod, not even close from what I understand of it just glancing.

Therefore, for the time being this topic will be locked until such a time as you rectify this situation and appropriately credit everyone who should be credited, that means in the form of a document included with the modification along with the first post credits (which are incomplete as well).  At such a time as you've rectified these issues and have properly credited all individuals which have content within this mod, then we can release your topic back to you and move forward.  As it stands I do not see Hoppah credited correctly, nor anyone else involved in the LA mod, along with other credits being incomplete and/or totally missing. Including the original readmes from the LA mod files doesnt exactly equate to documentation since you probably removed/replaced some of the stuff listed in there out of the mod, make your own readme document that lists what is exactly in use.  It may be easier for you to just copy the LA mod readmes, but you did not just use the LA mod content, so you need the documents for yourmod, not just the original la ones.

Fix these  issues and include proper documentation IN the actual download that not only lists people, but also what their contributions are with regards to this mod.  If you wish to be credited for what you do, it is simply flat out wrong to not take the time to sort out who is responsible for which items that you've used and document their assets accordingly.  You were permitted to use them, in most instances authors just want to be credited appropriately. Make it right.