Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
JoaPtifou

Zoek een Belgische mod (sorry als ik verkeerd ben forum).

Recommended Posts

Hallo iedereen. Allereerst is het jammer als er een slechte vertaling, ik woon in België, Wallonië kant dus mijn moedertaal is Frans. Ook sorry als ik het mis heb plek om mijn vraag te posten. Omdat ik woon in België, een Belgisch onderzoek dat ik ben. Ik zag dat er was Antwerpen mod, maar de nieuwe versie is nog steeds niet uit en de oude versie niet in DL. Als iemand in dit forum mij zou kunnen wijzen op een Belgische mod met een geldige link, zou het heel mooi zijn. Dank u aan allen die me zal helpen bij mijn onderzoek. Hartelijk dank en een goede dag voor iedereen.

Onderwerp verplaatst naar juiste forumgedeelte.

FR: Salut JoaPtifou, je ne pense pas qu'il y a un mod de la Belgique pour télécharger. J'ai cherché pour un lien mais malheureusement, rien trouvé. Peut-être quelqu'il est sur son ordinateur? *c'est bon?* Tu devras demander...

J'espère que je t'ai aidé, sinon j'entendrai.

NL: Hallo JoaPtifou, ik denk niet dat er een Belgische mod is om te downloaden. Ik heb gezocht naar een link maar helaas, niks gevonden. Misschien heeft iemand de mod nog op zijn pc staan? Dat moet je vragen...

Ik hoop dat ik je geholpen heb, anders hoor ik het wel.

Klopt dit een beetje, ik vind het zelf al heel wat!

FR: Salut Thijsie, Non, je n'ai pas trouvé. J'ai pu jouer a Antwerpen mod 1.9 mais suite a un reformatage de pc, j'ai tout perdu. Je suis désespérement a la recherche d'un mod belge que je ne trouve pas. C'est vraiment gentil de m'aider. J'espère vraiment trouver ce mod. Si au passage, quelqu'un a le mod antwerpen, rien que le 1.9 sur son pc, qu'il sait me créer un lien sur un site hébergeur, je serais super heureux. Je pourrais pouvoir jouer a ce mod. Merci beaucoup mon ami. 

NL: Thijsie Hoi, Nee, ik heb niet vinden. Ik speelde Antwerpen 1.9 mod maar na een pc formatteren, verloor ik alles. Ik ben wanhopig op zoek naar een Belgische mod kan ik niet vinden. Het is echt leuk om me te helpen. Ik hoop echt dat deze mod te vinden. Als de weg, heeft iemand mod antwerpen, alleen de 1,9 pct op, hij kent me een link op een webhost site te maken, dan zou ik super gelukkig zijn. Ik zou in staat zijn om deze mod spelen. Hartelijk dank mijn vriend.

Goedenavond. Sorry voor de vertraging, ik helemaal vergeten te beantwoorden. Bedankt voor de link. Ik was nog steeds in staat om 15 minuten te spelen met een Belgische mod lol. Beta-versie, het spel crash krachten. Haha Dank je, goede avond.