Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
DamonHercken

Emergency4 opnieuw geinstalleerd, mod titels blijven staan

Recommended Posts

Hallo,

Heb emergency 4 verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Bij bestandsmap stond geen mapje Mods meer. Toen ik ging spelen stond er bij modifications nog steeds alle mods. Hoe op te lossen? Ivm een foutmelding wil ik alle mods compleet verwijderen en dan de paar mods die ik echt speel alleen erin hebben. 

Waarschijnlijk staat er dan op je C schijf nog een mapje 'sixteen tons entertainment' met daarin het mapje 'mods'. Probeer eens om beide mapjes te verwijderen.

open Zmodeler (mits je die hebt anders is ie gratis te download) ga naar je emergency 4 bestanden (mods) en daar staan alle mapjes in en zo kan je ze verwijderen (althans dat is hoe ik ze definitief weghaal haha)

Thanks voor de reacties. Leonard dit had ik tweede keer ook al geprobeerd helaas niet gewerkt, toch bedankt. Cops ik heb het geprobeerd. Compleet mapje mods verwijdert maar ze staan er nog steeds :(.

Opgelost. Verwijdert, laptop opnieuw opgestart. opnieuw geinstalleerd op andere C station locatie in het frans (omdat het kan ;-))

Edited by DamonHercken