Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum

Recommended Posts

Helaas is mijn vorige probleem nog niet opgelost. Maar nu zit ik weer met een volgend probleem.

Voor het oplossen van mijn vorige probleem heb emergency4 geheel verwijderd van de computer om op deze manier alles te wissen. Nadat ik het spel opnieuw heb geïnstalleerd stonden ooit verwijderde mods gewoon nog in de lijst met modificaties die ik kan laden, ook waar ik maps kan laden stonden nog veel maps die ik ook heb opgeslagen. Dit is de laatste tijd opeens, alles blijft staan, ook al heb ik de mods geheel verwijderd van de computer.

Eerder zag je alleen de maps die je in het mapje maps had staan, maar tegenwoordig zie ik dus alles ook de maps die ik al lang weer heb verwijderd.

Wie kan mij helpen met deze problemen? Zonder een oplossing kan ik waarschijnlijk binnenkort niet meer verder door de aanhouden problemen. 

Ik hoor graag van jullie!

Klinkt raar, maar alles nog eens verwijderen door in de mappen te kijken via Winrar werkt vaak voor het definitief verwijderen van bestanden in EM.

En alles verwijderen met de modinstaller?

Wat bij mij zo is is dat alleen de namen er nog staan. Als je zo'n verwijderde mod wilt laden is hij zo geladen en dan heb je gewoon standaard Em4

Klinkt raar, maar alles nog eens verwijderen door in de mappen te kijken via Winrar werkt vaak voor het definitief verwijderen van bestanden in EM.

Ook wanneer ik geen enkele mod meer in de game heb staan en enkel de standaart map? Want dit was het namelijk.

En alles verwijderen met de modinstaller?

Modinsteller verwijderd alles netjes. Maar editor en game blijft alles weer geven.

Ja, als je map leeg is, maar er nog wel mods staan moet je zeker eens via winrar in je map kijken.