Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
bos14887

Gezocht: Downloadlink CSP mod

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Een tijd geleden ontdekte ik de CSP mod (een franse mod). Alleen de downloadlinks op verschillende website werken niet meer en ook op de verschillende downloadsites is het bestand verwijderd.

Ik las volgens mij ergens dat er ruzie was onstaan binnen het team ( ik kan het niet meer terugvinden en weet het daarom niet meer zeker). Ik denk dan ook dat dit de reden is dat de mod ofline is gehaald.

Heeft iemand een link/mogelijkheid waar de mod nog wel gedownload kan worden?

Bedankt voor de link. Ik heb hem nog niet geïnstalleerd maar ik ga ervan uit dat dit wel zal werken.

Voor de mensen die de mod ook willen hebben, hieronder de oplossing:

Oplossing

De mod is te downloaden via de volgende link : http://www.emergency...ods-afficher-16 (met dank aan robinschimmel)

Let hierbij op de volgende twee punten:

- Je moet een account aanmaken en ingelogd zijn. registreren is simpel (accountnaam, wachtwoord en email).

- Je moet een slider slepen als bewijs dat je geen pc bent. Dit zag er in mijn ogen eerst uit als reclame, maar de slider zit onder het reclameblokje.

Het bestand ziet eruit als een bestand zonder extensie. Na enig figulieren kon ik hem openen met 7zip (waarschijnlijk dus toch een .rar, .zip of iets dat hier op lijkt).

Wat mij betrefd wordt hiermee het onderwerp gesloten  (slotje)

[uPDATE] 15:44

Ik heb de versie nu geïnstalleerd. Hij doet het, maar let op!

De versie die je via deze link dowload is de version Travaille (niet de definitieve versie dus). Het gaat hier dus niet om versie 5.0

Edited by bos14887

Ik heb ook een keer gevraagd op YouTube of de 5.0 al uit was maar toen kreeg ik te horen dat hij ook niet gepubliceerd zal worden... -.-