Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
robin_emmen

facebook probleem

Recommended Posts

hallo allemaal, ik heb een berichtje gekregen van robinschimmel dat zijn facebook account is gedeactiveerd,

met dit account logt hij in op het forum. om het account te activeren moet hij een kopie van zijn id sturen, alleen vetrouwd hij dit niet, wat ik me kan voorstellen....  

dus nu kan hij niet meer inloggen op dit forums, en heel wat andere forums,

hij wil nu een nieuw account aanmaken, maar kan hij die misschien samenvoegen met zijn oude account?

of hebben jullie een andere manier zodat hij weer kan inloggen??

Is er een mogelijkheid dat ik met robinschimmel in contact kan komen? Mogelijk kan ik helpen. Voorlopig nog geen stappen ondernemen even.

het is gelukt :D  ik heb toch maar mijn ID opgestuurd, en na veel stappen is m'n account weer ontgrendeld!

bedankt voor het meedenken!

ID opsturen? Wauw, dat zou ik echt nooit in me leven doen voor een forum. Snap niet waarom dit nodig zou moeten zijn.

klopt, als het alleen voor dit forum nodig was, dan maakte het niks uit. maar gebruik facebook ook voor veel meer dingen.

en mijn ID waren ze nodig omdat waarschijnlijk iemand mijn profiel gehackt had?! dus via je ID weten ze wie je bent, en of jij degene van die account bent. 

maar ik vind het sowieso een beetje raar, op mijn ID staat een andere naam, dat is mijn geboortenaam. maar mijn roepnaam is robin, zo kent iedereen mij ook, maar nu heeft facebook mijn naam geboortenaam er heen gezet, en ik kan het niet veranderen, dus ik kreeg al van meerdere mensen de vraag wie ik was....  :angry: