Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
TS18-829

2 sirenes op 1 voertuig, sirene 1 aan laten bij aanzetten sirene 2

Recommended Posts

Hallo,

Ik snap dat de titel een beetje verwarrend is, maar ik zal het hieronder even uitleggen:

Ik wil op een ambu een elektro sirene en een luchthoorn doen (MICU Amsterdam idee), maar als ik de 2e sirene aan doe, gaat de 1e sirene uit. Wat ik wil is dat de 2e sirene over de 1e sirene heen gaat zonder dat hij uit gaat, dat ze dus allebei tegelijk aan staan. Is dit mogelijk en zo ja wil iemand misschien het sirene script aanpassen zodat dat mogelijk is? Ik gebruik het sirenescript dat o.a. in de Egmond mod en in de Kampen mod zit. Alvast bedankt....

Mvg

(Komt van iemand die geen verstand heeft van scripten)

Is het mogelijk om een tweede sirene script te maken, en deze los van elkaar aan en uit te zetten?

Zolang het een ander script is zal het wel moeten werken denk ik, maar ik kan nergens een ander script vinden die al ingevuld is (zodat ik alleen models en sirenes hoef aan te passen), want als ik een script opnieuw download heb ik geen idee waar ik alles in moet vullen... Heeft iemand toevallig een ander 'ingevuld' sirene script leggen?

Mvg

Scripttechnisch is dit vast wel mogelijk. Als dat te moeilijk is kan je als 2de sirene ook beide geluiden door elkaar heen monteren. Dan heb je hetzelfde effect.  ;)