Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Chicago Fire 51

Magirus deutz ladderwagen

Recommended Posts

Welk onderdeel snap je niet? Je kan het beter zelf leren dan het door anderen te laten doen, geeft meer voldoening en is ook veel.leuker.

Ik loop vast als ik de onderdelen moet invoegen dus als ik 4 deuren moet gebben kan ik er 2 invoegen en daarna bij deur 3 en vier heb ik de helft van het scherm niet met die edit lijst aan de zijkant waar ik de mod een naam moet geven

Maar de 3d modellen van de magirus kan ik niet ophalen die site is door de duitse regering gesloten

Dus zocht ik op andere sites en daar kan ik hem niet op binnenhalen dan krijg ik een leeg bestand

Dus zocht ik op andere sites en daar kan ik hem niet op binnenhalen dan krijg ik een leeg bestand

Dus zocht ik op andere sites en daar kan ik hem niet op binnenhalen dan krijg ik een leeg bestand genaamd <onbekend bestand>

Dus als iemand me vooruit kan helpen heel graag

Edited by Chicago Fire 51

Nou, het lijkt me sterk dat de Duitse regering die site zal sluiten, dus ik weet niet precies welke jij gevonden hebt. Als je deze link ( http://emergency-forum.de/index.php?page=DatabaseItem&id=97 ) volgt, dan kun je gewoon de ladders downloaden. Vervolgens installeer je deze mod.

Dat je een aantal van die luiken niet kun zien, ligt aan het feit hoe ze staan ten opzichte van de pivot, dus het draaipunt van het model. Zorg dat je een deur geselecteerd hebt en draai hem door je rechter muisknop ingedrukt te houden. Om het makkelijker te maken kun je de optie "snap angles" aanzetten onder het scherm, dan krijg je ze mooi recht in de opening.

Scripts kan je wel kladblok voor gebruiken,

Maar ik adviseer om Notepad++ of Sublime te gebruiken.

oke marlen ik zie dat je ook een squad 55 member bent

jij kunt me vast wel helpen met die voice en online game activatie ofnie soms?

ik stuur je daarover wel een pm