Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Deersel Modificatie

Recommended Posts

Hahaha, ik voel me vereerd. Maar even zonder gekkigheid, ik probeer alleen maar mee te denken?

Ik meen het, ik waardeer het! Ik was namelijk al opzoek naar een dergelijk voertuig. Je bent alleen maar behulpzaam, het was niet sarcastisch!

Als je verder nog ideeën hebt, stuur maar op via PB! (het is wel een fictieve mod!)

Ziet er echt super uit, jammer dat veel mods niet meer te downloaden zijn.

Misschien een ideetje voor de brandweer. Op vliegvelden is het meerendeel gras.

Vandaar dat bijvoorbeeld Rotterdam Airport en Schiphol allebei vorig jaar 2 nieuwe tankautospuiten heeft gekocht.

Dit is een MAN 4x4 met ziegler opbouw. Net even wat hoger en met een veel sterkere moter.

Op Rotterdam Airport noemen ze hem b1, als je dit op google invult zie je hem.

Volgens mij is deze auto ook gebruikt in de Brabant mod.

Misschien kunnen jullie deze ook toevoegen?

's nachts werk ik het best, heb vannacht weer het e.e.a. gemaakt!

deersel01_zpsrpkvd2r5.png

Valt wel mee, in verhouding met andere voertuigen klopt het weer wel.

En nog 2!

deersel03_zpszntp3nlw.png

deersel02_zps1y3eftb8.png

Haha, dan is het goed! Ik zal er nog eens over nadenken en pb je wel even. Wow, zowel die ambuance als de medical supports zijn mooi geworden man!

@tazbrw het lijkt erop dat de skin's gebaseerd zijn op de striping van vliegveld Groningen-Eelde maar dan met de defensiekleuren.. Dat is het voordeel van een deels fictieve mod en het ziet er best representatief uit!

Misschien heb ik iets te goed naar je voertuigen gekeken, maar bij de laatste 2 lopen de strepen een andere kant op dan bij de rest. Dat neemt niet weg dat alle voertuigen er super gaaf uit zien en ik uit kijk naar meer :mrgreen:

Ziet er allemaal heel leuk uit en een mega tof idee ! Succes mannen. Ik vraag me alleen af waarom iemand van LUMB staat bij grondverdediging van de luchtmacht (LBK)?..

Edited by DR0P

Netjes man! Alleen die TS is dat een fictieve skin?

Dankjewel! Dat is inderdaad een fictieve skin, gebaseerd op bestaand.

Haha, dan is het goed! Ik zal er nog eens over nadenken en pb je wel even. Wow, zowel die ambuance als de medical supports zijn mooi geworden man!

@tazbrw het lijkt erop dat de skin's gebaseerd zijn op de striping van vliegveld Groningen-Eelde maar dan met de defensiekleuren.. Dat is het voordeel van een deels fictieve mod en het ziet er best representatief uit!

ik zie je PB graag tegemoet! Dankjewel!

Heeel erg mooi!

Danku hartelijk!

Misschien heb ik iets te goed naar je voertuigen gekeken, maar bij de laatste 2 lopen de strepen een andere kant op dan bij de rest. Dat neemt niet weg dat alle voertuigen er super gaaf uit zien en ik uit kijk naar meer :mrgreen:

Is de bedoeling hahaha, dankjewel Maurice!

Ziet er allemaal heel leuk uit en een mega tof idee ! Succes mannen. Ik vraag me alleen af waarom iemand van LUMB staat bij grondverdediging van de luchtmacht (LBK)?..

Waar doel je op? Ik heb inmiddels al een aantal baretten toegevoegd (4 om precies te zijn)

Ziet er erg mooi uit Bart!

Dankje Emiel!

Ik heb weer wat af, maar ik twijfel. Welke zal ik nou eerst laten zien.. De leukste (vind ik) maar voor het laatst bewaren?

deersel02_zpsdrho3hgy.png

Edited by Bart

Weet ik, maar alles in deze mod is fictief! Ik doe alleen ideeën op bestaande dingen

deersel01_zpsyumrfd95.pngi

Zou zonde zijn als deze mod verloren gaat.

Komen er nog screens?

Als jullie het druk hebben, dat gaat voor. Dan wachten we met zijn alle <3

Omdat er 1 week niet geupdated word betekent niet dat de mod dood is, Het is gewoon niet leuk om alles te revealen Dan verliezen mensen hun intresse etc..

Onder andere, plus ik werk op dit moment zo'n 60 uur p/w.

+ vriendengroep

+ vriendin

Hou ik weinig tijd over!

En ook ik heb genoeg andere dingen in mijn leven om niet constant met emergency 4 bezig te zijn. Wacht dus gewoon geduldig af Martijn ;)

Zou zonde zijn als deze mod verloren gaat.

Komen er nog screens?

Als jullie het druk hebben, dat gaat voor. Dan wachten we met zijn alle <3

Lees de laatste zin even?

Lees de laatste zin even?

Ze geven screens wanneer ze dat nodig achten, en als je om screens gaan vragen komen er juist minder screens ;)

En ze geven net aan dat ze ook prive leven hebben, dus dat ze mischien nog niks gemaakt hebben ofzo. Wanneer ze het nodig achten geve ze wel weer screens ;)