Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Deersel Modificatie

Recommended Posts

@iedereen, bedankt van de superleuke reacties!

Als dank,

Zoals iedereen inmiddels wel bekend is, wijken we soms een beetje af van standaard Nederlandse voertuigen.

deersel08_zpsag85isso.png

hahaha, een iveco! wel mooi! de nieuwe richtlijnen schrijven wel voor dat de rode rand van het dak van ambulances verdwijnt he! ;)

hahaha, een iveco! wel mooi! de nieuwe richtlijnen schrijven wel voor dat de rode rand van het dak van ambulances verdwijnt he! ;)

Klopt! Al zou ik hem persoonlijk bij dit model heb erop laten. Ziet er toch wat mooier uit

Vraagje komt dit er ook in https://gyazo.com/ae7710ff8e33c78e31511a5f21d5f49e ? of iets hier van, vond deze er mooi uit zien toen ik die zag. Zou erg leuk vinden als deze er in komen. (is maar een idee! verder echt mooi werk !!) ^_^

Dat zijn mijn skins haha. Nee die komen er niet allemaal in, er komt een kleine selectie aan KMar voertuigen in.

Ziet er geinig uit!

Dankjewel!

Ziet er gaaf uit!

Dankje kerel!

Klopt! Ik weet het, maar zonder rode rand is het idd geen gezicht, en het is al een ouder model. Als het laatste model was van iveco had ik het wel gedaan.

Morgen een update met screens van de map!

En hierbij de beloofde screens (geheel W.I.P):

Op de basis bevinden zich twee opslagbunkers, welke zich in een heuvel op het terrein bevinden:

6rpjyr.jpg

2cgdg5w.jpg

219bg36.jpg

Vrijdag/weekend meer screens van de map!

Ziet er goed uit mannen! (Als jullie nog iets van sneeuwpanden willen...... ;-) )

Om jullie tevreden te houden zal ik zo ook even screentje plaatsen.

Zoals beloofd.

deersel01_zpsuitofkql.png

Edited by Bart