Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Martijnvdlaar

Amsterdam-Amstell-Mod

Recommended Posts

Heey EM4 mensen,

Is de Amsterdam-Amstel modification nog ergens te downloaden. Zo nee, heeft iemand deze nog?
Ik zoek al best een tijd naar deze mod alleen ik kan hem nergens meer vinden.

Datzelfde geld ook voor de Venlo modification. Heeft iemand deze of is deze nog ergens te downloaden dan hoor ik het graag.

WEBSITE'S VAN DE MODS ZIJN AL GEPORBEERD. DEZE DOEN HET NIET MEER!

Greets,

Martijn!

Fijn he als alles voorgekauwd wordt.

De jeugd van tegenwoordig..

Hij slaat op alles. Google is uw beste vriend. En anders even de zoekfunctie gebruiken op t Duitse forum.

Mooie reactie, alleen slaat hij nergens op?

Jouw gedrag slaat evenmin noch kant, noch wal. Je hebt vast nog geen 10 seconden gezocht voor je hier een topic plaatste.

Jouw gedrag slaat evenmin noch kant, noch wal. Je hebt vast nog geen 10 seconden gezocht voor je hier een topic plaatste.

Ik heb eerder gelezen dat het daar wel stond alleen ik kon de download niet vinden?

Dat geldt voor de meesten onder deze topic met waardeloze reactie's.  En BTW, ik kan je reactie niet lezen omdat je Nederlands aan de slechte kant is...

Goed, dan beëindig ik hierbij deze discussie. Beide heren weten zich uitstekend verstaanbaar te maken door correct Nederlands te typen, dus elkaar op de taal aanvallen is niet nodig.

Voor het vervolg, zoeken op andere fora is aan te raden, maar gezien het feit dat Martijn al de sites van de mods gevonden had, is het ook niet nodig om hem af te rekenen op een topic.

Bart, voor de goede orde is het soms beter om de gedachten in je hoofd te houden en niet met iedereen te delen.