Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
112bolsward

Barcelona Mod [Downloadlink]

Recommended Posts

Spaans... Barcelona ligt in Spanje.

Hij is bij mij net geïnstalleerd. Volgens mij is hij wel helemaal Spaans.

Thnx voor de downloadlink ;)

De mod is erg leuk! Zeker een aanrader. Veel verschillende voertuigen. De meldingen (van die man rechtsonder) is in het Engels en daarna staat er in dat schermpje (bovenaan) ID_"Melding". De voertuigen zijn met Spaanse afkortingen en de mensen zeggen ook af en toe wat in het Spaans. En ze gebruiken de Brabant mod

Edited by Thijsie

Er zit in mijn game een HEEL vervelende bug elke keer als ik een voertuig selecteer en mn beeld beweeg lagt het wanneer ik het deselecteer stopt de lag en het crasht inderdaad best vaak

Ik heb ook altijd dat wanneer ik een voertuig selecteer dat hij dan lagt, en vooral als ik meerdere voertuigen selecteer, dan gaat hij nog meer laggen!

Ik heb ook altijd dat wanneer ik een voertuig selecteer dat hij dan lagt, en vooral als ik meerdere voertuigen selecteer, dan gaat hij nog meer laggen!

De v1.2 is uitgekomen hopelijk is het daarin gefixt ik download het nu! ik zal het zo wel melden

Ik zag het vanavond ook. Zij zijn nog best druk bezig met die mod! Ik heb hem al gespeeld. Die lag is helaas nog niet weg, wel is die rare aanrijroute weg, dat voertuigen het perron van het treinstation oprijden en daar vast komen te zitten.