Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Chicago Fire 51

Het maken van een mod hulp gevraagd!

Recommended Posts

Beste mensen

Zoals velen van jullie hebben jullie vast en zeker een mod willen maken van jullie eigen gemeenten

Dit wil ik ook graag aangezien ik zeg maar geen leuke mods meer ben tegen gekomen na de release van emergency 5 waarvan de mods (in ieder geval bij mij) keihard zuigen betreft realisatie.

Dus wil ik graag een voorlopige prive mod maken maar hoe doe ik dit eigenlijk?

Van De tutorial werd ik namelijk niet echt wijzer van. Iemand een idee?

Profiel foto bedraagt trouwens een van de uit dienst getreden voertuigen betreft de 81-754 magirus deutz autoladder gemeente geldrop-mierlo

Tegenwoordig staat daar een daf cf hoogwerker met roepnummer 22-2551 voor in de plaats de 81-754 rijd nog steeds btw

Waar wil je beginnen? Heb zelf klein beetje ervaring (script gebied overigens totaal niet!).

Als ik jou was zal ik eerst veel gaan oefenen met skinnen voordat je echt serieus aan een mod gaat werken. Dan heb je al een beetje ervaring ermee, maar je moet uiteraard zelf weten natuurlijk.

Als ik jou was zal ik eerst veel gaan oefenen met skinnen voordat je echt serieus aan een mod gaat werken. Dan heb je al een beetje ervaring ermee, maar je moet uiteraard zelf weten natuurlijk.

ik ben idd maar begonnen met het oefenen van skinnen die mod komt vanzelf wel

is het skinnen met paint een aanrader?

Ik gebruik altijd paint.NET voor mijn privé mod. Met de juiste instellingen zéker een aanrader.

Ik gebruik altijd paint.NET voor mijn privé mod. Met de juiste instellingen zéker een aanrader.

nog meer dingen die ik moet weten paint.net net erop gezet

ik ben begonnen met de striping kun je mij vertellen welke kleurcodes dit zijn? heb ze nou maar gewoon standaard blauw-rood gegeven

aangezien ik niet zo bekend ben met kleurcodes

De kleurcodes weet ik ook niet zo uit m'n hoofd. Je kan ook gewoon kleuren gebruiken die je mooi vind of anders bij een andere skin kijken welke kleuren daar op zitten.