Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
robinschimmel

Bieberfelde Modifikation

Recommended Posts

Bij mij is ie nog aan het downloaden.. zit op 224/691 MB, ik zal het melden als ie bij mij ook crasht.

ik heb gevraagd bij de livestream.. en volgens hun heb ik te weinig GB.. ik heb 4GB

Ja.. dat is vervelend als je je er zo op verheugd hebt..  :unsure:

klik onder alle mirrors (http://dl.bfemp.de/) op download. (Automatische Serverwahl)

@#$^@^#% de game crasht nadat singleplayer geladen is  :angry:  :angry:

Kan je PC de mod aan?

Bij mij werkt hij goed.

Bij mij doet de singelplayer het wel gewoon. Erg mooie mod! Alleen wel ff flink wennen! Ik krijg helaas bepaalde dingen voor elkaar zoals: ambulances wanneer ze op zijn, dus meer alarmmeren en voertuigen wegslepen krijg je berger niet besteld.

ik bekijk nu de log.. en in het begin staat er heel vaak 'not found'.. heb er helaas geen verstand van

zie ook heel veel errors staan: ?ERROR: Too many vertices defined in model mod:Models\Wachen\Berufsfeuerwehr\barmen.

Edited by robinschimmel

Bij mij doet de singelplayer het wel gewoon. Erg mooie mod! Alleen wel ff flink wennen! Ik krijg helaas bepaalde dingen voor elkaar zoals: ambulances wanneer ze op zijn, dus meer alarmmeren en voertuigen wegslepen krijg je berger niet besteld.

Je moet een politieagent selecteren en Ctrl ingehouden om een berger te bestellen.

Ik heb bij alle poorten een missing object, heeft iemand anders dit ook of weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Edited by Teun

bij mij werkt die gewoon.  terwijl ik ook te weinig gb heb.

Tis wel een super gave mod. tot nu toe de beste die uitgekomen is vind ik.

Edited by TS3531

Iemand die vandaag de multiplayer wil spelen van deze mod ? , aangezien er bij multiplayer niks staat probeer ik het via deze weg  :P

ik zeg best brandweerguy hoelaat?

mm ik krijg geen automatische plek waar ze heen moeten. Iemadn idee of hij in de EM4 moet of niet

ik zeg best brandweerguy hoelaat?

mm ik krijg geen automatische plek waar ze heen moeten. Iemadn idee of hij in de EM4 moet of niet

Je moet hem installeren in de Mods map. En ik wil best mee doen met multiplayer als we iemand hebben die het kan hosten.

heb er niet veel verstand van.. maar ze zeggen als je geen Nvidia grafisch kaart hebt.. kan je de mod niet spelen

En ze zeggen dat je minimaal 6GB moet hebben..

'Alle die eine AMD/ATI Grafikkarte haben: Versucht die neusten Treiber von der Herstellerseite (link, Treiber manuell auswählen) zu installieren!'

Ik ondervindt problemen met de lijk wagens zijn dienvia een scherm op te roepen?? Want moest ze nu kopen en als ze TP zijn verdwijnen ze. Kan wel personeel laten uitstappen dan wordt hij kort zichtbaar en kan hem naar HQ sturen dan blijft hij zichtbaar maar kan geen personeel laten instappen

Via de politie agenten kun je ze oproepen

Zorg er wel voor dat je naast het slachtoffer staat