Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
robinschimmel

Bieberfelde Modifikation

Recommended Posts

Als je grafische kaart niet voldoet, geen 512MB geheugen heeft, dan zul je een betere moeten kopen. En als je een laptop hebt, betekent dat je een compleet nieuwe laptop nodig hebt. Als je een desktop hebt betekent het dat je de nieuwe kaart moet inbouwen en de oude eruit halen. Of je laat dat doen.

Ik mis 2 bruggen over de snelweg, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Er staan wel een paar van die boxen met missing modfile. Zitten die bruggen in deluxe versie?

Edited by kempo95

Bij mij crasht ie ook als singleplayer geladen is. Volgens logfile.txt speelt hij em4 op mijn Intel HD Graphics 4600. Ik wil graag spelen op mijn AMD kaart (AMD Radeon HD8670M) maar ik weet niet hoe ik hem moet laten starten met die kaart. Weet iemand dat?

Bij mij werkt de mod, maar echt ontspannend was het tot nu toe niet. Een gek schoot op en trein, die ontplofte en toen stond de halve stad in de hens :wacko:

Als je grafische kaart niet voldoet, geen 512MB geheugen heeft, dan zul je een betere moeten kopen. En als je een laptop hebt, betekent dat je een compleet nieuwe laptop nodig hebt. Als je een desktop hebt betekent het dat je de nieuwe kaart moet inbouwen en de oude eruit halen. Of je laat dat doen.

Ik mis 2 bruggen over de snelweg, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Er staan wel een paar van die boxen met missing modfile. Zitten die bruggen in deluxe versie?

Ik heb de deluxe versie niet en bij mij werken de bruggen wel, het enigste waar ik missing modfile heb zijn de slagbomen voor een of andere reden.

Hoi Forumleden,

Gisteren heb ik de mod gedownload.

Ik ondervind echter het probleem dat ik alleen voertuigen kan alarmeren via het standaard Emergency 4 menu.

Ik krijg wel de aangepaste freeplay map. Als ik voertuigen alarmeer komen hier ook de standaard Emergency 4 personeel uit.

In de kazernes staan geen voertuigen.

Iemand enig idee of heb ik iets over het hoofd gezien?

Dave 

in het begin van het filmpje zie je het: 

Edit: bij mij doet de mod het nu ook probleemloos  :D

Edited by robinschimmel

ik weet dat je de sleepwagen moet oproepen via de agenten... maar bij mij is dat icoontje geblokkeerd... iemand enig idee? 

agent aanklikken en dan ctrl indrukken

Edited by TS3531

Enig idee waarom hij het bij mij niet wilt doen?

Bij het laden klapt hij eruit.... 

Enig idee waarom hij het bij mij niet wilt doen?

Bij het laden klapt hij eruit.... 

Heb het zelfde probleem, heeft volgens mij met grafische kaart te maken dacht ik.

Vertel hoe kan ik dat doen en waar vind ik de gegevens van mijn kaart?

Dag mensen

Ik zag in vrij veel filmpjes dag men de melding via de pager binnenkrijgt dat is bij mij niet het gevoel iemand enig idee of je dit kan aanzetten?

Alvast bedankt

Gr