Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
glenn74

Meld knoppen disabled

Recommended Posts

Hallo allemaal,

de meldknoppen in het linkermenu (ambulance, brandweer, politie en TEC) kan ik niet meer gebruiken. De unit mappen zijn wel gevuld met de goede voertuigen.

Waar kan ik deze knoppen weer activeren? De zoekfunctie hier werkt niet dus ben niet echt wijzer geworden.

Alvast bedankt!

Volgens mij moeten de voertuigen in een bestand gezet worden.

Freeplaybase.xml als ik het goed heb.

Gebruik je een mod? Want soms hebben de makers die zijknoppen uitgeschakeld omdat de voertuigen onder de nummers 1 t/m 6 zitten.

Het is inderdaad een mod, die ik zelf voor prive aan het aanpassen ben. Na het toevoegen van een TEC voertuig gingen de knoppen op disabled. HIervoor werkten ze prima, en nu krijg ik ze niet meer werkend helaas.

Heb je geen backup van voordat je dit voertuig toevoegde? Wat als je het voertuig even op je bureaublad plakt en de mod zonder dit voertuig op start?

Heb je geen backup van voordat je dit voertuig toevoegde? Wat als je het voertuig even op je bureaublad plakt en de mod zonder dit voertuig op start?

Nee die heb ik helaas niet meer, Windows moest gerestored worden....

Is het mogelijk om de voertuigen inclusief lights en childs te kopiëren? Dan kan ik ze apart zetten, de mod opnieuw installeren en dan opnieuw aanpassen.