Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
DKDBEM4

WIP Airport Map Project - 12-07 Nieuwe Screens

Recommended Posts

Een Goedemiddag,

Eind 2015 ben ik aan een nieuw project begonnen: Een universele vliegveld map. Deze map zal bestaan uit een grote terminal, een gedeelte voor helikopters, vrachtgedeelte, en in totaal drie landingsbanen.

Het wordt een nieuwe Freeplaymap, Het is een 'Slow-WIP' want ik ga er alleen aan werken als ik er zin in heb en daarnaast gaat er ontzettend veel tijd zitten in het maken van een comleet nieuwe freeplaymap

In dit topic zal ik om de zoveel tijd weer wat screens plaatsen. Hieronder kunnen jullie de eerste screens zien!

- 20-02-16: Eerste aankondiging

- 12-07-16: Drie nieuwe screens geplaatst!

Foto's: (alles nog WIP)

f6f53dde9b60176c92f41c4d5ec73ff5.png

Weg naar terminal met ingang naar Airside

f96a9706652d7eabe6abfecb6e3a1653.png

Terminal met Aparte weg voor bussen en taxi's

b632eff12f6f1a3f5a12b0e48c2f3974.png

Overzicht terminal met toegangsweg en kantoren

88a74474d1d4337070a2f67f68a0ff91.png

Kantoren/politebureau

e5735b8f3f74bbd133dce8e753b02614.png

Kazerne 2 aan de landingsbanen met een spottersplaats ernaast

267ca58849836146b092de61126406e0.png

Kleine helikopterapron

Later zal ik dit topic bijwerken met een overview en meer info.

Feedback en Tips zijn altijd welkom!

Fijn weekend!

X

DKDBEM4

Edited by DKDBEM4

Jullie mogen niet meer raden, Nieuwe foto's toegevoegd! ^_^

Feedback en Tips zijn altijd welkom!

Edited by DKDBEM4

Ik weet dat het inmiddels een tijdje terug sinds het laatste bericht hier, maar ik ben toch wel benieuwt of er nog aan gewerkt word.

Alweer een vliegveld..  :mrgreen: Ziet er goed uit!

Haha, ja! het leek zo uniek....  Er zijn nu recent zelfs twee vliegveldmods uitgekomen die goed speelbaar zijn. Alleen maken ze allebei gebruik van een hele lelijke map. Ik hoop met dit project een nieuw uitdagende omgeving te kunnen maken zodat de EM4 ervaring weer eens heel anders wordt.

Ik weet dat het inmiddels een tijdje terug sinds het laatste bericht hier, maar ik ben toch wel benieuwt of er nog aan gewerkt word.

Het is inderdaad alweer een tijd terug, zoals ik aankondigde in de eerste post werk ik alleen aan het project als ik er zin in heb.. Maar er is wel degelijk vooruitgang, ik laat nog niet alles zien maar heb wel drie nieuwe screens toegevoegd aan de hoofdpost. Denk erom dat alles nog WIP is, tips en feedback zijn natuurlijk welkom!

X

Edited by DKDBEM4

Ziet er mooi uit, alleen misschien een idee om bij de heliplatformen ook lampjes neer te zetten op de hoeken.

Haha, ja! het leek zo uniek....  Er zijn nu recent zelfs twee vliegveldmods uitgekomen die goed speelbaar zijn. Alleen maken ze allebei gebruik van een hele lelijke map. Ik hoop met dit project een nieuw uitdagende omgeving te kunnen maken zodat de EM4 ervaring weer eens heel anders wordt.

-----

Huh, 2? ik kan me alleen de CPH mod bedenken, welke nog meer? Ik ben zelf ook al een tijdje bezig met een vliegveld map.. wil er wel graag een mod van maken, maar dat zal me voorlopig nog niet gaan lukken  :(

Je hebt ook nog de Dortmund Airport mod.

En de Deersel mod word nog gemaakt. Dat is op een militair vliegveld.

Overigens nog een puntje, bij updates staat 12-06-16 maar moet 12-07-16 zijn ;)

-----

Huh, 2? ik kan me alleen de CPH mod bedenken, welke nog meer? Ik ben zelf ook al een tijdje bezig met een vliegveld map.. wil er wel graag een mod van maken, maar dat zal me voorlopig nog niet gaan lukken :(

De norfolk & Suffolk mod V2 is ook uit, deze speelt zich af op een vliegveld

De dortmund AirPort mod is echt archaïsch, stamt nog uit de donkere eeuw van het modden. die beschouw ik ook niet echt als speelbaar..

Dus dan hou je Cph AirPort en Norfolk& Suffolk V2 over..

En dan hopelijk straks ook deze map :-)

Edited by DKDBEM4

Nog een vraagje, word de map gereleased met of zonder map texture als hij af is?