Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
timmy190

Freeplay klapt eruit

Recommended Posts

Hee,

Een tijd terug heb ik op mijn desktop een mod gemaakt. Nu wil ik deze graag op mijn laptop zetten, zodat ik er hierop ook aan kan werken (desktop heb ik alleen in het weekend). Ik heb de mod dus gekopieerd, maar tijdens het laden van de mod crashed emergency 4. In de logfile stond dat het misging bij de units, dus deze heb ik allemaal verwijderd, en toen werkte alles wel gewoon. Daarnaast heb ik ook een aantal prototypes verwijderd, omdat ik die niet gebruik maar die wel veel ruimte in beslag nemen. Maar goed, alles werkte dus, ook de freeplay map werkte prima, maar dan heb je natuurlijk geen units meer. Vervolgens heb ik in het mapje units eerst alles behalve de vehicles teruggezet (equipment, persons, enz.). Ook toen werkte alles nog. Maar als ik bij de vehicles iets erin zet, dan crashed het spel weer tijdens het openen van de freeplay map. Nou had ik zelf het idee dat de crash tijdens het laden van de game komt doordat er teveel prototypes waren en dan mijn laptop dit wellicht niet aan kan, maar nou lukt het mij nog steeds niet om de freeplay map te openen, terwijl de missies bijvoorbeeld wel gewoon kan... Kan iemand mij hier misschien mee helpen? Want ik weet echt niet meer waar het aan zou kunnen liggen...

Alvast bedant!