Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
GatenkaasBE

112TorhoutModification WIP

Recommended Posts

Hallo Allemaal, 

Ik wil bij deze graag een eigen projectje starten, ik woon zelf in Torhout en ben zeer geïnteresseerd in de hulpdiensten, Daarom dit project!

Maar?, Er is al een 112 Torhout Mod

Klopt, Maar velen van ons merken volgens mij wel dat die mod inactief kan verklaard worden, daarom begin ik een nieuwe, en deze zal ook de nieuwe en aankomende voertuigen hebben, Ook komt hier de civiele bescherming, MUG Heli en nog veel meer in!

Wat is de bedoeling van deze mod?

Ik wil natuurlijk graag jullie amuseren met een leuke mod, maar hier ook zelf wat in bijleren, Ik ben nieuw in deze wereld, maar ik heb tot nu toe toch al genoeg geknutseld om deze mod te kunnen maken!

Wanneer kan ik deze mod downloaden?

Dat is helaas nog niet bekend, Het is moeilijk om zo'n mod te maken en het neemt z'n tijd, maar ik zal zoveel mogelijk updates proberen te posten en zo snel mogelijk een beta te releasen!

Hierbij al een soort van MUG Torhout :

1e93cae01f2d4128898bc7d5df57e4aa.png

______________________________________________________________________________________________

Dit was de presentatie van mijn mod, I Know, er komen veel inactieve mods tevoorschijn, maar hier ga ik nou mijn werk in stoppen!, Hopelijk zullen jullie hier ook wel vertrouwen in hebben!

Vriendelijke Groet,
GatenkaasBE

Edited by GatenkaasBE

eindelijk !!!!! een Belgische mod hopelijk raakt deze snel af al zal ik al blij zijn als hij afgeraakt niet zoals de andere

Succes met je project! Ik ben benieuwd  ;)

Thnx, Ik doe mijn best!

eindelijk !!!!! een Belgische mod hopelijk raakt deze snel af al zal ik al blij zijn als hij afgeraakt niet zoals de andere

Ik doe mijn best

Succes!

Thnx

Takeldienst TVV te Torhout

bb61363459194b3089b2e641769af441.png

Ik ga wat afwijken van mijn onderwerp, Ik ga niet precies alles namaken van Torhout, maar toch wel wat, Ik ga bv. andere voertuigen gebruiken etc., Maar de skins blijven wel Belgisch